Toon posts:

[BC3] Hard disk probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik post dit ff voor iemand anders. Hij heeft problemen als hij zijn bios opstart krijgt hij soms de foutmelding "primary slave hard disk fail" Nu weet ik dat dit voor jullie geen enkel probleem is dus vertel wat er aan de hand is plz :)

thnx

Verwijderd

verklaar SOMS

helemaal random?, dus zonder hardwarematig te veranderen, en ook zonder iets te veranderen in de bios?

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-03 19:20
dat heb ook wel eens gehad op een amd k6 233 mhz, is ogeveer 4 keer gebeurd in een jaar.

stekker eruit, stekker erin en hij deed het weer een kwartaal, waar het aan heeft gelegen? i dunno....

Verwijderd

Topicstarter
Vaak zegt ie "primary slave hard disk fail" volgens hem.....
hij zegt als ik vraag of ie daarvoor iets heeft veranderd:
i dont really know... could be that these problems began after trying to recover a boot sector with norton anti virus...

Verwijderd

Bij mij kwam het doordat de hdd verrot was. Hij spinde nog maar 1 op de 4 keer op ofzo. Is niet te hopen voor je, gewoon effe luisteren naar dat ding

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
jumpertje?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als het jumpertje los zit krijg je dat

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ok hij zegt
do you think it would be sensful to format the harddrive on low-level?
is dat een goed idee? zelf denk ik dat het wel handig is om te doen maarja jullie weten meer ;)

edit:

zget = zegt

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 19 april 2001 15:08 schreef Euroshima het volgende:
als het jumpertje los zit krijg je dat
reply
no... everything checked.... changed master/slave cables secondary/primary and so on...
Pagina: 1