De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
hmm hmm... maar het is dan wel een DVD-speler met AC3 functionaliteit, regiocode-vrij en MET een analoge stereo-uitgang voor muziek-CD''s. Als bonus tevens inzetbaar als CD-Rom speler en dus gegarandeerd geschikt voor allerlei toepassingen als computerspellen, encyclopedies, backup-restore en zo zijn er nog TALLOZE toepassingen mogelijk.Op donderdag 19 april 2001 01:30 schreef ImaStar het volgende:
Haha1240 gulden
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bij een afname van 10 stuks of meer geldt: 10 halen, 3 betalen.Op donderdag 19 april 2001 01:33 schreef unicorn7 het volgende:
doe mij dan ook maar een doosje van 10 stuks !
Verwijderd
Ik zou iets meer uitgeven voor een 16x40 van Aopen of Pioneer(maakt niet uit, beide dezelfde loopwerken), dan heb je superieure leessnelheden.
Een Aopen heb ik een complete cd(74 minuten) zien inlezen in 2,5 minuut
Verwijderd
Nu met een gratis pakketje van 20 mini heatsinkjes om de DVD drive mee te koelen, inclusief thermalprut. Voor maximale performance
http://www.tweakers.net/pricewatch/14687 - AOpen DVD 1240 12x40x (OEM) FL 148,-
http://www.tweakers.net/pricewatch/13684 - AOpen DVD 1240 12x40x (Retail) FL 165,-
dat is geen geld, zeker niet als je bedenk dat een CDROM speler dat al bijna kost... (zo''n 100 guldentjes)
maar als je hobby het maken van DivXjes is, dan zou ik de 1640 aanraden, of het vergelijkbare Pioneer model (116)
Gaat het je alleen om het kijken van DVD films, dan voldoet een 1 á 2 speed al snel.
Een vriend van me heeft een Pioneer 16x, ik moet zeggen dat het ding net een stofzuiger is... maar die pc staat toch niet in mijn nieuwe thuisbioscoopOp donderdag 19 april 2001 01:47 schreef oppertweaker het volgende:
Is een standaard DVD-spelertje,
Ik zou iets meer uitgeven voor een 16x40 van Aopen of Pioneer(maakt niet uit, beide dezelfde loopwerken), dan heb je superieure leessnelheden.
Een Aopen heb ik een complete cd(74 minuten) zien inlezen in 2,5 minuut
Ik heb niet eens een DvD nodig, het belangrijkste is dat ie gewoon de DvD funcionaliteit beschikt... en die 1240 is erg el cheapo, maar als je iets doet moet je het goed doen dus ik ga morgen een 1640 Pro halenOp donderdag 19 april 2001 01:56 schreef unicorn7 het volgende:
ff serieus nu:
http://www.tweakers.net/pricewatch/14687 - AOpen DVD 1240 12x40x (OEM) FL 148,-
http://www.tweakers.net/pricewatch/13684 - AOpen DVD 1240 12x40x (Retail) FL 165,-
dat is geen geld, zeker niet als je bedenk dat een CDROM speler dat al bijna kost... (zo''n 100 guldentjes)
maar als je hobby het maken van DivXjes is, dan zou ik de 1640 aanraden, of het vergelijkbare Pioneer model (116)
Gaat het je alleen om het kijken van DVD films, dan voldoet een 1 á 2 speed al snel.
afgezien van de search, LEES EENS REVIEWS!!!
Blaaaaat!Op donderdag 19 april 2001 11:03 schreef erniemars het volgende:
lees review bij hardwareinfo.net eens
Verwijderd
Nadeel vind ik wel de DAE die erg traag is.
Met DVD-genie is ie regiovrij te maken. Naar het schijnt is dit niet goed voor je flash-chip maar voor die 150 piek:9.
Verders is die AOPEN met mijn Lite-on On-the-fly ook niet echt snel te noemen. Maar of dat aan mijn spelers ligt? (denk ''t wel).
//edit waar=maar
In plaats van zinloze opmerkingen geef eens een url.Op donderdag 19 april 2001 11:03 schreef erniemars het volgende:
lees review bij hardwareinfo.net eens
geen=geef
Voor DivX-jes is het niet zo belangrijk hoe snel je DVD-speler is. Een DVD naar de harde schijf rippen duurt zelfs met een 4X ''maar'' drie kwartier. Wat echt tijd kost is het encoden naar DivX zelf, daar kan je wel een nachtje voor uit trekken......maar als je hobby het maken van DivXjes is, dan zou ik de 1640 aanraden, of het vergelijkbare Pioneer model (116)