De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ok, Ok, ik zal wat meer info geven
tegen morgen heb ik meer!
Jo
tegen morgen heb ik meer!
Jo
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
sorry hoor maar heb je daar drivers voor nodig dan !!!!!
Turn it off and on again.
Uhm wat is nu je probleem !!
doet ie ut of niet !!
als ie het doet maakt het toch niet uit.
anders misschien nieuwe aspi dricers halen bij adaptec
doet ie ut of niet !!
als ie het doet maakt het toch niet uit.
anders misschien nieuwe aspi dricers halen bij adaptec
..."hij wordt wel herkend, maar niet als HP."
heb je wel je IDE drivers van de chipset van je moederbord geinstalleerd?
..."Ik kan geen geschikte driver vinden"
Writers hebben geen drivers nodig onder Windows
..."want ik weet niet van welk merk hij echt is. Hij ziet er uit als een HP+8100, maar is het niet."
Toch wel - www.medionshop.de
..."Wie kan me deze driver bezorgen voor Win 2000."
http://www.medion.de/cgi-bin/sdb?HTML=sdb_listtemplates%2Flist%2Ehtml&ID=98766427143&CATEGORY=HP_BRENNER&VSCP=97938165385
Er bestaan alleen DOS drivers.....
heb je wel je IDE drivers van de chipset van je moederbord geinstalleerd?
..."Ik kan geen geschikte driver vinden"
..."want ik weet niet van welk merk hij echt is. Hij ziet er uit als een HP+8100, maar is het niet."
Toch wel - www.medionshop.de
..."Wie kan me deze driver bezorgen voor Win 2000."
http://www.medion.de/cgi-bin/sdb?HTML=sdb_listtemplates%2Flist%2Ehtml&ID=98766427143&CATEGORY=HP_BRENNER&VSCP=97938165385
Er bestaan alleen DOS drivers.....
Hummm.. sorry.. maar da''s bullsjit. Heb ook een HP writer hier... die word herkend als HP CD-ROM in windows... als ik dan m''n driver cdtje pak van HP en dat installeer dan issut pas een brander..[b]
.."Ik kan geen geschikte driver vinden"
Verwijderd
dan izzut gewoon een kutding 
Maaruh, is het toevallig een LG??
Heb ik ook wel es gezien, geen problemen, gewoon brander erin hakken, aan die bak, nero d''r op, en klaar...
Maaruh, is het toevallig een LG??
Heb ik ook wel es gezien, geen problemen, gewoon brander erin hakken, aan die bak, nero d''r op, en klaar...
Verwijderd
Mijn broertje heeft volgens mij dezelfde ''HP'' brander van de Aldi... was dus inderdaad een LG 80 nogwat... werkt wel goed, maar wel een beetje raar dat ze er HP opzetten... Zou Aldi die naam gekocht hebben ???
Pagina: 1