Hoi,
Ik heb een kt7a raid mamaplankje met 1.2 Ghz niet OC athlon. Ik heb met 2 ibm deskstar 30 gb 7200 rpm een raid array gemaakt.
Het draait allemaal goed onder windows. Installeren van software enz. no problem. En lekker snel ook.
Maar zo gauw als ik m''n Raid schijf wil gaan benchmarken slaat het hele systeem gewoon vast
Hetzelfde gebeurd als ik m''n schijf wil gaan defraggen. Ding slaat na een tijd gewoon helemaal vast.
Ik heb raid bios versie 1.03b1 ofzo de nieuwste geloof ik. En ik heb de nieuwste highpoint controller drivers.
Ik weet echt niet wat hier aan de hand is omdat verder alles stabiel draait. Maar dit is dus wel hoogst irritant. Het schijnt dus dat bij intensief HD gebruik dat ding gewoon vastslaat.
M''n raid controller heeft een eigen IRQ dus daar kan het ook niet aan liggen. Verder heb ik nog een dynalink isdn modem een irq delen met usb. Een netwerkkaartje en sblive delen samen een IRQ. Maar het werkt verder allemaal prima.
Ik word hier gewoon

van
Kan iemand mij helpen
Alvast bedankt
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen