| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Het gekke is dat alle 3 de hdd''s correct werken.....
PS het is niet alleen in Win, ook als ik boot van een flop of wat dan ook gebeurt hetzelfde...
Verwijderd
suc6
Verwijderd
Trouwens die LED heeft altijd geknippert en die is niet los geweest....
Verwijderd
Waarom een cdrom speler op master zetten? Lijkt me niet handig. Het zal deboel denk ik ook errug vertragen als je een cdtje laat draaien!!Op woensdag 18 april 2001 11:43 schreef Dee-ehn het volgende:
ohja mijn cdrom is de master dus die hdd3 moet vanzelf slave worden...
Je kunt m beter je hd op master zetten en cdrom op slave
Verwijderd
mijn conclusie is dat het waarschijnlijk wel aan windhoos ligt omdat ik er onder Linux geen last van heb....
windhoos sucks!
Verwijderd
of een drukke hdOp woensdag 18 april 2001 11:41 schreef Genotix het volgende:
verkeerd aangesloten.
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
| I've got permission to color outside the lines |
o ja, en waarom zet je die hdd3 op cs? gewoon op master en cdrom op slave!
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
hoe kan dat nou?? dir ledjes worden helemaal nie aangestuurd door de os, ze werken toch al bij het booten..en dan is er nog helemaal geen os geladen..Op woensdag 18 april 2001 11:48 schreef dangerous het volgende:
ik heb hier ook last van op mijn laptop.
mijn conclusie is dat het waarschijnlijk wel aan windhoos ligt omdat ik er onder Linux geen last van heb....
windhoos sucks!
Heb jij toevallig ook net een IBM 20gig 7200 rpm aangesloten?
Dan ligt het gewoon daaraan...hoeven we niet verder te zoeken.
L
Niet helemaal, onder dos brandt ie bij mij de hele tijd en onder linux doet ie het prima!Op woensdag 18 april 2001 13:17 schreef THIJZEL het volgende:
[..]
hoe kan dat nou?? dir ledjes worden helemaal nie aangestuurd door de os, ze werken toch al bij het booten..en dan is er nog helemaal geen os geladen..
Verwijderd
primary IDE master: IBM 45gb ata 100 7200 rpm
primary IDE slave: IBM 20gb ata 66 7200 rpm
secundary IDE master: IDE cdrom ata33
secundary IDE slave: IBM 8,4gb ata 33 7200 rpm
die 8,4 gb zit in een ata66 bracket, maar is aangesloten met een ata 33 kabel daar de schjf en de controller beiden ata 33 zijn!
ohja, dat probleem heb ik eerder met die 20gb schijf niet gehad...
is zo maar daarom kan er op de connector nog wel spanning staan.Op woensdag 18 april 2001 11:46 schreef Dee-ehn het volgende:
Neej dat kan niet... als een LED verkeerd om aangesloten is werkt een LED gewoon niet (het is immers een diode!)......
Trouwens die LED heeft altijd geknippert en die is niet los geweest....
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Verwijderd
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Je kabel zit er achterstevoren inOp woensdag 18 april 2001 14:50 schreef Shabby het volgende:
Ik heb hier het zelfde probleem met mijn floppy drive.. Alleen het probleem is dat hij ook geen floppy''s meer leest? Ik heb alles al gecontroleerd, denken jullie dat hij kapot is?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Nee, ondersteboven zal ie wel zittenOp woensdag 18 april 2001 15:32 schreef Ortep het volgende:
[..]
Je kabel zit er achterstevoren in
Het is maar hoe je het bekijkt. Als je naar de lengte van de kabel kijkt heb je gelijk. Ik bedoelde meer de nummering van de draden. Draad nummer 1 op pen 40 en andersomOp woensdag 18 april 2001 15:55 schreef Snijkoek het volgende:
Nee, ondersteboven zal ie wel zitten
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ik klets ook maar wat (zoals 50% van de mensen in dit topic)Op woensdag 18 april 2001 16:27 schreef Dee-ehn het volgende:
Het is opgelost.... ik heb de hdd master gemaakt en de cdrom slave en nu werkt het als een tiet
Volgens mij is Cable Select altijd instabiel.. het ligt er aan bij de boot van je pc, of hij de goeie selecteerd of niet. Vandaar dat hij misschien een foutje heeft gemaakt.
Goed hè
|_____vakje______|
Ben bang dat dat bij mij de oorzaak is.
And The Only One