De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
die technieken compenseren een tekort aan buffer perfect...
en je hoeft niet te wachten om te gamen....
je systeem dient er zich perfect voor...
wees daar maar gerust van...
Is die brander 32*8*4 van Philps eigenlijk goed?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik heb zon samsung 12x met 8mb aan buffer. die komt nooit onder de 90% als ik een beetje aan het web-browsen ben. [de 90% komt ie op als ik IE voor de 1e keer opstart als ik aan het branden ben]
Dat rotding kan het nooit bijhouden:(
Als ik niet m''n LiteOn had, had ik 10tallen cds verpest.
Een grotere buffer is ook handig in zo''n geval. Maar niet noodzakelijk.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Stel ineens komt er iemand binnen met een berichtje op ICQ...Je HD begint te ratelen en hoppa error cd eruit. Voor zulk soort dingen hebben ze nou juist een buffer gemaakt.
Verwijderd
7200 rpm 2MB Cache schijf, die een 650 MB Buffer in RAM (
Werkt elke keer weer, en misschien strax ook wel als ik van hd naar brander doe, want die is nu ook SCSI
(digital audio extracting:? ) wat doe je daar mee en als hij daar niet snel in is, doet mijn dvd speler het dan WEL sneller?
Op woensdag 18 april 2001 15:26 schreef athlonkmf het volgende:
Een burnproof is vooral handig als je vaak on the fly kopieert en in het bezit bent van een Aopen-cdromspeler.
Dat rotding kan het nooit bijhouden:(
Als ik niet m''n LiteOn had, had ik 10tallen cds verpest.
grrr vandaar dat ik zo veel cd''s heb verneukt door die aopen
Een grotere buffer is ook handig in zo''n geval. Maar niet noodzakelijk.
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT