" Play the violent strings of my symphony "
Ik gebruik nu Philips Silver Premium, maar heb hiervoor Platinums gebrand, werkte ook prima. Als een vriend dus een CD''tje wilt, krijgt die een Platinum, voor de "waardevolle" spullen gebruik ik de Philips Silver Premium
Verwijderd
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Meestal met MMore Mettalic''s
Arita''s vind ik wel goeie cd''s net als die MMore.
vergeet echter niet dat het dus gaat om backups van DREAMCAST-spellen. Ik weet niet of dat iets veranderd, maar ik wilde het nog ff benadrukken.
Ik ben bang dat goedkope cdr''s dus snel slijten en de laser in de DREAMCAST verneuken.
Denk nou niet dat ik met mijn poten er vollop op zit!
Verwijderd
Philips Premiums vind die ook wel lekker
Dus ja.., Arita''s werken er goed mee maar zelf geef ik de voorkeur aan Verbatims & Premiums omdat die meer naar ''uitstekend'' neigen
Verwijderd
Verwijderd
Het is alleen zo, dat ik Aryta backups voor F.6,60 p/s kan krijgen (per order v. 20). Philips/TDK -backups zijn vanaf F.15,-.
Hmmmm...:(
Dat scheelt dus wel een hoop, al wil ik enkel het beste voor mun Dreamcast(je)
Verwijderd
Yup, daar kan ik over meepraten...Op dinsdag 17 april 2001 19:00 schreef The Dude het volgende:
Arita isdat spul blijft nooit lang goed, maar dat zijn alleen maar mijn bevindingen.
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
Arita word gemaakt door Ritek = rotzooi :r:r:r:r:r
Hmmmm, dat is toch wel een heel interessante site. Het geeft inderdaad aan dat Aryta ''BAD'' is en Philips silver premium / TDK / Imation ''GOOD''.Op woensdag 18 april 2001 00:29 schreef Dark_Ages het volgende:
Arita is en blijft bagger want een lage prijs en kwaliteit gaan nu eenmaal niet samen kijk hier maar eens http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_quality.shtml
Arita word gemaakt door Ritek = rotzooi :r:r:r:r:r
Dit zegt toch wel iets. THX :D!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
THX peoplez.
Verwijderd
Verbatim voor de audio
Mitsui voor de data
Hou er A.J.B. wel rekening mee dat er verschillende typen Arita''s zijn. Wil je ze gebruiken, gebruik dan de Arita''s in het blauwe doosje de "High Density" deze worden NIET door Ritek gemaakt!! , maar door Gigastorage Co. en zijn perfect...Op woensdag 18 april 2001 00:29 schreef Dark_Ages het volgende:
Arita word gemaakt door Ritek = rotzooi
De Arita''s (74min) in dat zwarte doosje zijn wel echt minder (ervaring maar worden wel door Ritek gemaakt... Met die "nieuwen" (wit achtig doosje) die op de NL website staan hoor ik ook geen geweldige berichten.
Persoonlijk ben ik ook erg te spreken over de Verbatims.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
The most common factories of quality CD-R''s are:
Mitsui Chemicals: HP, Mitsui, Philips & Sony
Taiyo Yuden Company Limited: Taiyo Yuden, 3M, Sony, Philips, Boeder & Imation
TDK Corporation: 3M, Pioneer, TDK & Yamaha
Kodak Japan Limited: BASF & Kodak
Pioneer Video Corporation: Pioneer
Ricoh Company: KAO & Ricoh
Factories of medium quality CD-R''s are:
Mitsubishi Chemicals Corporation: Sony, Traxdata & Verbatim
Hitachi Maxell, Ltd: KingTech & Maxell
Fuji Photo Film Co, Ltd: FujiFilm
Factories of low quality (=cheaper) CD-R''s:
Princo Corporation: BTC, Princo & KingTech
Gigastorage Corporation: Gigastorage
Lead Data Inc: Lead Data, Lenco & Targa
Fornet International Pte Ltd: Fornet & Magnex
Ritek Co: Arita, BASF, Dysan, FujiFilm, Hi-Space, Intenso, JTEC, Memorex, MegaData, , MMore, Onkyo, Philips, Pony, Ricoh, Rimax, Samsung, Targa, TDK, Traxdata, Waitec & War
CMC Magnetics Corporation: BASF, CMC & Imation
About 95% of the current blank NoName CD-R''s are made in these low quality CD factories
duidelijk toch :):)
The whole is always greater than the sum of it's parts.
Het gaat dus om goede cdr''s, bestemd voor DREAMCAST backups!!!
Een Panasonic CRW7503 kan er helemaal nix mee op 8X... dingen zijn niet al te best, maar voor tijdelijke opslag vind ik ze wel best...
Ik heb dus ook die arita cd''s van Gigastore.Op woensdag 18 april 2001 23:32 schreef Dizzytal het volgende:
[..]
Hou er A.J.B. wel rekening mee dat er verschillende typen Arita''s zijn. Wil je ze gebruiken, gebruik dan de Arita''s in het blauwe doosje de "High Density" deze worden NIET door Ritek gemaakt!! , maar door Gigastorage Co. en zijn perfect...
De Arita''s (74min) in dat zwarte doosje zijn wel echt minder (ervaring maar worden wel door Ritek gemaakt... Met die "nieuwen" (wit achtig doosje) die op de NL website staan hoor ik ook geen geweldige berichten.
Persoonlijk ben ik ook erg te spreken over de Verbatims.
Die bevallen me zeer goed.
Dat softwareproggie dat hier genoemd is btw erg handig.