[BC3] Plextor 16/10/40A RAW

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Aangezien deze Plextor geen RAW ondersteund heb ik Plextor ff gemaild of dat in de volgende firmwares nog gaat gebeuren. Ik kreeg een mailtje terug met "Wij geven geen support voor RAW modus."
Nu wil ik dus weten of het mogelijk is dat er mensen zijn die onofficiele firmwares kunnen maken waarbij RAW modus wel wordt ondersteund door de Plextor 16/10/40A.
Ik heb m namelijk al besteld.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Heb ook wel interesse hiervoor 8-)

• BC3 Victim
Weet niemand dit?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
:?

Ik heb precies zo''n brander en brandt zonder problemen in raw mode met clone cd

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 12:30

Ronnie_T

Shangri-La

Ze ondersteuenen het niet OFFICIEEL, maar na lange gesprekken met Ollie van clonecd kan vanaf die tijd (firmware) de brander WEL RAW branden :P. Safedisk2 blijft een probleem.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Inderdaad, de meeste drives van Plextor kunnen het wel gewoon, maar Plextor ondersteunt het niet. Simpelweg omdat ze zichzelf dan in een gevaarlijke positie brengen (denk rechtszaken van Sony etc.)

Professioneel Hyves-weigeraar

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

als ze zo bang zijn, waarom ondersteunen de 12x10x32 versieis het dan wel?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-05 07:21
Als ze het terug gaan zien in de verkoop, dan bedenken ze zich wel..

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 12:30

Ronnie_T

Shangri-La

Op zondag 29 april 2001 19:02 schreef FrankGuthrie het volgende:
als ze zo bang zijn, waarom ondersteunen de 12x10x32 versieis het dan wel?
Dat is dus niet waar!! de branders van plextor kunnen het wel, maar ONDERSTEUEN het niet..snappie hem nog? :?

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Pagina: 1