Toon posts:

[BC3] CDD 3610 fikt geen 700 Mb RW''s

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een doosje 80 min. CD RW''s gekocht, en deze worden niet gefikt door m''n 3610 (jaja ik weet het...)
Het vreemde is dat hij 80 min R. wel goed brandt. Ik heb de nieuwe (?) 3.09 firmware erin geflasht en nog geen resultaat.
Iemand hier ervaring mee ?
BVD.

Verwijderd

ik had met mijn 3610 geen enkel probleem met 80min.RW....

Verwijderd

Zijn het toevallig That''s Write''s???
Daar wil die van mij in ieder geval niet mee werken...

Verwijderd

Topicstarter
Nee het zijn Nashua''s..
Heb ook al een andere driver geprobeerd... Maar ik snap niet dat 80 R''s het wel gewoon doen en RW''s niet.
Hij ziet ze ten eerste als 648 Mb, en als ik ga branden begint ie gelijk de sessie af te sluiten.
Heb de RW''s ook op een ander systeem geprobeerd maar dat ging prima !

Verwijderd

ff ander toastprogramma proberen....

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dat je 3610 uberhaupt nog werkt.. die van mij stopte er na een jaar mee :'(.. ligt nu onder laag stof op de kast...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:56
Op dinsdag 17 april 2001 22:11 schreef hoolie_v het volgende:
Nee het zijn Nashua''s..
Heb ook al een andere driver geprobeerd... Maar ik snap niet dat 80 R''s het wel gewoon doen en RW''s niet.
Hij ziet ze ten eerste als 648 Mb, en als ik ga branden begint ie gelijk de sessie af te sluiten.
Heb de RW''s ook op een ander systeem geprobeerd maar dat ging prima !
AAARGH nashua ceedees. schijnt niet te werken met een heleboel 3610''s. niet allemaal overigens. de mijne deed het wel met nashua ceedees.

Verwijderd

kan beter een goeie writer kopen:r

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 22:36 schreef evaarties het volgende:
Dat je 3610 uberhaupt nog werkt.. die van mij stopte er na een jaar mee :'(.. ligt nu onder laag stof op de kast...
Heb de mijne ook nog steeds werkend hoor. Niet dat ik echt veel brand, maar toch, hij doet ut nog :)
De 3610 is btw ook het oudste onderdeel van me pc :)

Verwijderd

Topicstarter
Tjah medetweakers, ik denk ook dat een bezoekje aan m''n compuboer de beste oplossing is. Maar ik kan het gvd niet uitstaan dat ik zo''n error niet kan fixen...
/me is gewoon een eigenwijze klojo!

Verwijderd

Mijn hp versie van de sony 3610 doet het nog prima. heel fijn ding hoor. hij was namelijk gratis >:)

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 08:36
Toevallig Bestmedia?
Kreeg vage meldingen toen ik Bestmedia 80m RW erin duwde, dacht dat mijn 3610 het eindelijk begeven had, want ook een Kodak 74m RW pakte hij niet meer, dus opengemaakt en lensje gecleaned. De Kodak pakte hij weer, maar die Bestmedia heeft ie nooit geslikt.
Oh ja, die 3610 doet het dus al bijna 3 jaar....
Pagina: 1