Mijn Plextor 16\10\40 is na een maand al kapot. Hij wil totaal geen cd''s meer lezen of branden. Ik ga hem nu terug sturen.
Ik ga een nieuwe brander kopen maar ik ben aan het twijfelen tussen de 16x Plextor en de 16x Yamaha. De plextor heeft burn-proof maar brand audio langzaam. En over de yamaha heb ik nog niks slechts gezien alleen dat hij geen burnproof heeft. Wie o wie kan me aanraden welke ik moet kopen, wel graag met een uitleg erbij.
Verwijderd
Pardon?? plextor is een alle tests die ik tot nu toe heb gelezen als snelste brander bevonden. Hij steekt er aanzienlijk boven uit. Dus als dat een beletsel was om yahama te kopen is die nu hopelijk verdwenen. Alleen hij blijkt geen raw mode te ondertsteunen[b]Op dinsdag 17 april 2001 12:27 De plextor heeft burn-proof maar brand audio langzaam.
Op deze site staat een hele uitgebreide test waarin yahama met plex en aantal andere word vergeleken www.cdrinfo.com/
Verder is plex toch echt de beste brander
Niet over nadenken. Koop de Plextor:
- ECHT 16x en niet 16x op ''t eind schrijven
- Betere audioextractie
- 1 jaar collect en returngarantie vanuit Plextor zelf (uniek!!) en ik heb ZEEER goede ervaringen ermee
- Stiller
- ECHT 16x en niet 16x op ''t eind schrijven
- Betere audioextractie
- 1 jaar collect en returngarantie vanuit Plextor zelf (uniek!!) en ik heb ZEEER goede ervaringen ermee
- Stiller
Dat heb je gewoon een slechte gekregen... Maarja, gelukkig staat Plextor ook bekend om hun goede service!Op dinsdag 17 april 2001 16:42 schreef Flexx het volgende:
Mijn Plextor 16\10\40 is na een maand al kapot. Hij wil totaal geen cd''s meer lezen of branden. Ik ga hem nu terug sturen.
O ja, ik zou dus voor 16x Plextor gaan. Ga ik ook binnenkort halen.
Yep. Directe link: http://www.cdrinfo.com/hardware/plextor1610a/Op dinsdag 17 april 2001 16:39 schreef gouranga het volgende:
[..]
Op deze site staat een hele uitgebreide test waarin yahama met plex en aantal andere word vergeleken www.cdrinfo.com/
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Nee, bel ze op, komen ze em persoonlijk ophalenOp dinsdag 17 april 2001 16:42 schreef Flexx het volgende:
* _JGC_ heeft 2 jaar collect en return op z''n Plex 40X
Ik heb hem terug naar Norrod gestuurd.
Pagina: 1