Toon posts:

[BC3] [Nero] ''On the fly'' moet de 1e keer simuleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Nero opnieuw installeer en On The Fly een cd wil kopieren moet ik van Nero perse eerst een simulatie draaien |:( Of ik de checkbox simulation nou aanvink of niet :(

Nou vroeg ik mij af in welke registry entry deze waarde zit opgeslagen zodat ik niet onnodig 40 minuten :z op een zinloze simulatie zit te wachten.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Volgens mij is dat omdat je misschien de demo-versie gebruikt, als je het programma nou koopt (of de crack gebruikt van astalavista.box.sk) zou het wel moeten lukken denk ik, ik heb er nooit problemen mee...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Heb de volledige versie (5.0.4.4) geregistreerd en wel :)

BTW Of je de demo hebt of niet maakt voor dit probleem geen h*l uit.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-05 22:29

Gerco

Professional Newbie

Hij probeert gewoon te voorkomen dat je een cd kapotfikt, maar het is wel hinderlijk ja...

Kijk eens in:"HKEY_CURRENT_USER\Software\ahead\Nero - Burning Rom" Misschien staat daar wat, ik ga er niet door lopen zoeken, mij te veel subkeys.

Gerco.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• BC3 Victim
Als je een te oude versie hebt van Nero.. dan doet hij altijd eerst een simulatie. :(

Bij de nieuwere versies doet hij dat niet meer (maar dan moet je volgens mij wel over een burn-proof :) brander beschikken).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 17 april 2001 10:17 schreef evaarties het volgende:
Als je een te oude versie hebt van Nero.. dan doet hij altijd eerst een simulatie. :(

Bij de nieuwere versies doet hij dat niet meer (maar dan moet je volgens mij wel over een burn-proof :) brander beschikken).
5.0.4.4. is toch een van de nieuwste versies?
En dat van die simultaie is i.d.d. niet helemaal oke.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij vereist mijn probleem wat opheldering. Ik hoef alleen maar een simulatie te draaien bij de EERSTE keer dat ik On The Fly kopieer.
Als dit vervolgens succesvol verlopen is hoef ik NIET meer perse een simulatie te draaien bij de volgende On The Fly sessie.

• BC3 Victim
draai dan gewoon een keer simulatie? ik snap het probleem niet echt. daarna vraagt ie er toch niet meer om!

Verwijderd

Topicstarter
Zo te horen heb jij een brander die sneller is dan 2x (= 40 min dom wachten) En aangezien ik Nero vaak upgrade/herinstalleer moet ik vaak opnieuw simuleren = wachten...

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-04 16:03
inderdaad, ik vind het ook hoogst irritant dat je bij iedere install van Nero steeds eerst moet simuleren.

Ik heb me ook wel eens afgevraagd of dat misschien niet te verhelpen is met een handigheidje in het register.

Iemand?

Mijn Firewizzie

Pagina: 1