-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Dan maakt het toch niks meer uit wat je gaat doen? Of is het toch zo, dat het werkgeheugen gaat afnemen als ik bijv. iets anders ga doen, waar veel geheugen voor nodig is? En de CD dan toch mislukt, ondanks hij al op 100% stond?
Zet je bugger uitOp dinsdag 17 april 2001 18:15 schreef Smarron het volgende:
Iemand sugesties?
Niet meer, mag wel minder (bv 16Mb).
Test het gewoon even uit, wat bij jou het beste werkt, maar blijf op of onder 40 Mb.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb er 512 inzitten, waar ik nix mee doe!
Gereserveerd betekent voor mij: daar kan Windows niet meer aankomen. Dus inderdaad kan je eigenlijk zeggen dat de harde schijf niet meer gebruikt wordt als de laatste bytes in de buffer zijn gepompt. De enige manier waarop je dan nog een underrun zou kunnen krijgen is als je een evt cd-rom op de zelfde IDE controller zwaar gaat aanspreken. Maar ach, ik heb 4 apparaten allemaal als master op hun "eigenste" controller.
Hij blijft een minuut of 5 op 100% omdat Nero telt hoeveel MB er van de harde schijf is behandeld, niet wat er daadwerkelijk is geschreven.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Die buffer van 255MB, daar komt Win2K dan toch niet meer aan ?
iddOp dinsdag 17 april 2001 07:45 schreef Darkman het volgende:
burnproof ruled en jouw oplossing niet , want met jouw oplossing houd je nog maar 256 MB vrij voor windows en als je 512 hebt en je wilt dan lekker van alles door elkaar gaan doen op volle snelheid dan zul je je geheugen toch nodig moeten hebben !! en als die niet beschikbaar is voor gebruik ( swap swap ) dan loopt ook die buffer heel snel leeg !! burnproof wacht gewoon even en gaat dan weer verder.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Nee want als het systeem te druk is gaat de data niet snel genoeg van het werkgeheugen naar de brander. En dan zit je met je nieuwe onderzetterOp dinsdag 17 april 2001 18:55 schreef Smarron het volgende:
Dus heb ik uiteindelijk dan gelijk als ik zeg, dat ik een spel kan gaan spelen als Nero voor het eerst de 100% heeft gehaald?
Die buffer van 255MB, daar komt Win2K dan toch niet meer aan ?
Verwijderd