"Luie mensen worden ook moe!"
Ja de lite-on is een "rebadged" plextor-drive en is (bijna) volledig ondersteuenend om RAW (MMC-mode3) te branden. Alleen ik denk niet dat clone direct jouw brander herkend, er zijn andere programma''s die het wel ondersteuenen.
Een combinatie die bijna altijd werkt is DISKDUMP om te lezen en NERO om te branden!
Een combinatie die bijna altijd werkt is DISKDUMP om te lezen en NERO om te branden!
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
In de FAQ van LiteOn http://www.liteonit.com.tw/cdrwdrv/faq.htm#Q14 staat:
Q14. Does LITE-ON CD-RW Drive support Clone CD?
A14:
LTR-12101B: Not Supporting
LTR-12102B: Supporting
Ik heb zelf die eerste (12101B) die CloneCD niet zou ondersteunen. Echter, ik heb CloneCD geinstalleerd en die werkt zonder probleem... ik weet het ook niet, mazzel?
M.
A14:
Ik heb zelf die eerste (12101B) die CloneCD niet zou ondersteunen. Echter, ik heb CloneCD geinstalleerd en die werkt zonder probleem... ik weet het ook niet, mazzel?
M.
Makkelijker gezegd dan gezwegen...
Verwijderd
Dat clonecd je brander ondersteund wil nog niet zeggen dat ie raw-writing ondersteundOp dinsdag 17 april 2001 15:34 schreef Muffinboy het volgende:
In de FAQ van LiteOn http://www.liteonit.com.tw/cdrwdrv/faq.htm#Q14 staat:
A14:
M.
Verwijderd
Bij mij werkt Clone CD RAW 90% goed.
Heb alleen wel de juiste instellingen voor CloneCD van gamecopyworld.com gehaald.
Enige nadeel vind ik wel dat sommige gekopieerde cd''s niet door m''n Aopen DVD worden gelezen
.
Heb alleen wel de juiste instellingen voor CloneCD van gamecopyworld.com gehaald.
Enige nadeel vind ik wel dat sommige gekopieerde cd''s niet door m''n Aopen DVD worden gelezen
Verwijderd
Allemaal iets verder kijken.
Bij de firmware upgrade LS-22of LS-3822(het laatste nummer weet ik niet zeker), wordt door lite-on als één van de verbeteringen juist gemeld dat hij hierdoor clone cd ondersteund.
Hij kan na deze upgrade raw schrijven en lezen. Dit is pas tientallen malen op dit forum vermeld :-) .
Veel plezier met dit topschrijvertje.
O ja, het is dus géén, ik herhaal géén rebadged plextor!
Bij de firmware upgrade LS-22of LS-3822(het laatste nummer weet ik niet zeker), wordt door lite-on als één van de verbeteringen juist gemeld dat hij hierdoor clone cd ondersteund.
Hij kan na deze upgrade raw schrijven en lezen. Dit is pas tientallen malen op dit forum vermeld :-) .
Veel plezier met dit topschrijvertje.
O ja, het is dus géén, ik herhaal géén rebadged plextor!
Pagina: 1