De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Moet je ff zoeken op het net naar coca cola
houder. Die opent je lade en sluit hem.
Als het goed is heet hij Cokegift.exe
houder. Die opent je lade en sluit hem.
Als het goed is heet hij Cokegift.exe
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Of naar de gratis koffiebekerhouder van onzin.com zoeken...
Verwijderd
Maak een shortcut van de cd rom naar je desktop, en klik rechtermuisknop eject om te openen, en sluit hem handmatig. Lijkt me het simpelste.
nog mooier, sleep de shortcut naar quicklaunch bar, en daar kan je ook je rechtermuisknop eject gebruiken.
nog mooier, sleep de shortcut naar quicklaunch bar, en daar kan je ook je rechtermuisknop eject gebruiken.
bij win9x was er gewoon een command, die ja achter rundll moest plakken, mischien werkt zoiet ook voor w2k, gewoon ff zoeken.
Dankjulliewel voor de reacties, zo lukt het wel! 
Ik had het al met shortcut geprobeerd, Olav, maar ja, ik ben lui, en heb geen zin in rechtsklikken -> menu -> eject. Ik heb niet voor niets mijn muisknopjes toewijzingen als alt+F4 en shift-clicken gegeven...
Ik had het al met shortcut geprobeerd, Olav, maar ja, ik ben lui, en heb geen zin in rechtsklikken -> menu -> eject. Ik heb niet voor niets mijn muisknopjes toewijzingen als alt+F4 en shift-clicken gegeven...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1