[BC3] Scriptje om CD-tray open en dicht te doen (win2k)?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben voor gebruik onder win2000 op zoek naar een scriptje om de lade van mijn cd-rom speler open en dicht te doen. (knopje weggeknutseld achter eigen frontje... van buiten zie je geen cd-rom speler zitten)

Hij moet dus ook met scriptje/proggie weer dicht gaan (mogen trouwens wel 2 afzonderlijke scriptjes zijn).
''k Wil ze graag in de toolbar zetten zodat het een druk op de knop is. Heeft iemand iets? Thnx!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23

DarkSide

theres no place like ::1

Moet je ff zoeken op het net naar coca cola
houder. Die opent je lade en sluit hem.

Als het goed is heet hij Cokegift.exe

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-04 12:08
Of naar de gratis koffiebekerhouder van onzin.com zoeken...

Verwijderd

Maak een shortcut van de cd rom naar je desktop, en klik rechtermuisknop eject om te openen, en sluit hem handmatig. Lijkt me het simpelste.

nog mooier, sleep de shortcut naar quicklaunch bar, en daar kan je ook je rechtermuisknop eject gebruiken.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-05 10:51
bij win9x was er gewoon een command, die ja achter rundll moest plakken, mischien werkt zoiet ook voor w2k, gewoon ff zoeken.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Dankjulliewel voor de reacties, zo lukt het wel! :)

Ik had het al met shortcut geprobeerd, Olav, maar ja, ik ben lui, en heb geen zin in rechtsklikken -> menu -> eject. Ik heb niet voor niets mijn muisknopjes toewijzingen als alt+F4 en shift-clicken gegeven... ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1