[BC3] problemen met plextor 8/4/32a

Pagina: 1
Acties:

• franktv
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
Wanneer ik een cd fik doet ie het gewoon met nero, maar bij ongeveer 50% geeft ie een burnerror. :( Met clonecd wil die helemaal niet beginnen met branden en loopt clonecd meteen vast.:'(

Waar zou dit aan kunnen liggen? :? De brander heeft het altijd perfect gedaan.

alvast bedankt Frank tv

Verwijderd

Een vuile laser misschien???

Verwijderd

Hoe lang staat je os nu geinstalleerd en welke os draai je?

• Cybertroy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04 19:23
Op maandag 16 april 2001 10:47 schreef franktv het volgende:
Wanneer ik een cd fik doet ie het gewoon met nero, maar bij ongeveer 50% geeft ie een burnerror. :( Met clonecd wil die helemaal niet beginnen met branden en loopt clonecd meteen vast.:'(

Waar zou dit aan kunnen liggen? :? De brander heeft het altijd perfect gedaan.
>>Dan kan je die CD niet kopiëren er zit dan een beveiliging op! Dit had ik ook met bijv. Fifa2000. Moet je met clonecd maar een het log bekijken dan zal je ook zien dat er allemaal ID op staan wat hij niet kan kopiëren.

Groetjes Cybertroy

• franktv
ik heb windows ME, maar daar kan het volgens mijniet aan liggen want de brander heeft het wel gewoon gedaan.

• franktv
Op maandag 16 april 2001 11:07 schreef Neobazz het volgende:
Een vuile laser misschien???
hoe kan ik de brander schoonmaken dan?

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 12:30

Ronnie_T

Shangri-La

NEE!! HEEL onwaarschijnlijk dat je lens van de brander kapot is..Ik heb meer gegevens nodig van je computer.
1. Op welke IDE-poort is je brander aangesloten, hoe zitten de andere apparaten hierop?
2. Wat voor chipset heb je op je moederbord? Intel of VIA? In het geval van VIA moet je de 4-in-1 drivers downloaden van www.viahardware.com
3. iets meer informatie van je systeem is ook nooit weg
Ik heb het zelf ook gehad met Exact dezelde brander en heb het wel opgelost gekregen.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Pagina: 1