[BC3] [big] hd probleem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
was bezig linux te instaleren
er liep wat fout (stroomstorring) dus puter viel uit, maar net op het moment dat ie aan het formateren was
nu probeer ik in fdisk alle partities te verwijderen, maar dat wil dus niet lukken ik hou nu opeens 30gig over van mijn 40gig
is hier wat aan te doen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
Mijn broer had dit eens met een nieuwe hdd van 40Gb. Bij hem was de oplossing de HDD als primairy master aan te sluiten...

• BC3 Victim
hmm ff proberen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• MadMan81
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 15:42
Is het toevallig een WD? Zo ja dan moet je ff een tooltje downloaden namelijk: dlgmaker die zorgt dat de bios schijven groter als 32 GB aankan.

ps let op je jumper setting

Cupra Born

• BC3 Victim
Op maandag 16 april 2001 00:17 schreef MadMan81 het volgende:
Is het toevallig een WD? Zo ja dan moet je ff een tooltje downloaden namelijk: dlgmaker die zorgt dat de bios schijven groter als 32 GB aankan.

ps let op je jumper setting
explain wd

• BC3 Victim
mwah had al een tooltje, daar doe ik nu maar een lowlevel format mee
zodat alles eraf is
hopenlijk is mijn probleem dan opgelost

• BC3 Victim
Op maandag 16 april 2001 00:28 schreef Inc.Man het volgende:
mwah had al een tooltje, daar doe ik nu maar een lowlevel format mee
zodat alles eraf is
hopenlijk is mijn probleem dan opgelost
probleem opgelost
na iig bedankt voor de toegewzen hulp

Pagina: 1