Toon posts:

[BC3] [CDrom] Computer restart automatisch bij lezen CD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit berichtje al eens eerder op andere forums geplaatst, maar niemand weet het antwoord ..

.. als ik in Windows (o.d.m. ME) zit, en ik stouw een cdtje in m''n cd-romspeler, dan reboot m''n computer automatisch.. Ik heb echt geen flauw idee meer waar het aan ligt.. Misschien dat iemand nog een idéétje heeft ?

.. Als iemand meer info moet hebben, moet die''t hier gewoon maar even posten/vragen of even mailen:
dewilde@rendo.dekooi.nl

Ik zou echt superblij wezen als iemand mij kon helpen (bij de computerzaak hier in de buurt lukte het niet eens .. duss :( )

..ik ben bang dat er een nieuw moederbord in zal moeten :( :'( ;( :?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ?

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 00:17
FF proberen met andere CD-rom speler. Doet ie het dan ook, dan is het waarschijnlijk het moederbord... Zou evt. ook slechte voeding kunnen zijn...

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

heb ik ook gehad
voeding was kapot
op moment dat cd ging lezen kon mijn voeding niet meer genoeg power geven dus kreeg spontane reboot

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik moet een nieuwe voeding kopen ? Lijkt me wel.. Of kan ik ''t op een andere manier repareren :) (Nederlander dus zuunig :) )

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 12:30

Ronnie_T

Shangri-La

Ik heb exact hetzelfde gehad!
Bij mij was er iets mis met de aspi-drivers. Heb je easy cd creator geinstalleerd? zo ja, dan kan ik je verder helpen.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 11:16 schreef Groentje het volgende:
Dus ik moet een nieuwe voeding kopen ? Lijkt me wel.. Of kan ik ''t op een andere manier repareren :) (Nederlander dus zuunig :) )
Kan je de kop niet kosten toch ? Kost ongeveer 35 piek .... of vergis ik me ?

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 00:17
Op dinsdag 17 april 2001 01:03 schreef Keescpk het volgende:

[..]

Kan je de kop niet kosten toch ? Kost ongeveer 35 piek .... of vergis ik me ?
Voor een 235W el cheapo ja.. :r

Pricewatch: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/26

Voeding: 235Watt FL 40,-
Voeding: 250 Watt, Low Noise FL 47,-
Voeding: 250Watt, Antec FL 115,-
Voeding: 250Watt, Inwin FL 75,-
Voeding: 300 Watt, Low Noise FL 89,-
Voeding: 300Wat, AOpen FL 149,-
Voeding: 300Watt FL 46,-
Voeding: 300Watt, Antec FL 140,-
Voeding: 300Watt, Inwin FL 95,-
Voeding: 330Watt, Enermax FL 152,-

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Pagina: 1