[BC3] AOpen 52 speed?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is dit wat, ik kan nergens een review vinden...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik zou persoonlijk voor de AOpen 48 speed gaan, die heeft een beter loopwerk geloof ik. Maar volgens mij merk je het verschil tussen 48 en 52 speed echt niet meer.

Het is een redelijke cdromspeler voor een redelijke prijs.

Wil je top performance? Ga dan voor Kenwood 7-laser cdrom spelen :9~
Is duur maar dan heb je ook wat.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:53
Neuh, kunt beter een Asus 50x kopen...

Bij mij gingen die Aopens altijd maar een paar maanden mee... (40x en 2x een 48x..)

Voor mij nooit meer een Aopen CDrom speler.

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 19:20 schreef Euroshima het volgende:
Is dit wat, ik kan nergens een review vinden...
een lawaaige cd-rom speler, ik hem wel, maar ik had liever een ander gehad!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 09:12

Frenkpie

"Crocs Rule !"

mijn aopen suX !!!!!
begint op de raarste momenten te lezen
maakt nog meer lawaai dan onze stofzuiger
en is traaaaaaag

• BC3 Victim
Niet doen, maakt inderdaad lawaai als een stofzuiger.
Daar wordt je helemaal gestoord van.
Ben normaal zeer tevreden met Aopen maar met deze speler hebben ze de plak toch flik mis geslagen.
Hij zit er bij nu een kleine maand erin. Maar de rest van deze maand maak ie niet vol.

Deruit mee de kreng :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
En een AOpen 16x DvD drive?

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:50
Shit dingen maken meer herrie dan de fans in mijn pc (en dat vind ik vrij storende herrie) Alles boven de 40x is complete ruk wat ik ben tegen gekomen.
Ik zweer bij mijn Ultraplex, kost wat heb je zeker ook wat! Maar heb ook nog een 40x AOpen, stuk beschaafder kwa geluid dan de 48x, 50x en 52x broeders.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

zal wat anders nemen ik heb er twee gehad die niet meer open gingen.
Ik heb nu een cyberdrive en die is ook 52x en sneller dan a open

Verwijderd

Als je het leuk vindt om na verloop van tijd een een CD uit je speler te pakken die 100 stukjes ligt, moet je zeker een Aopen :r nemen

• BC3 Victim
Cyberdrive is ook net een stofzuiger (48x)...

Pagina: 1