De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is een redelijke cdromspeler voor een redelijke prijs.
Wil je top performance? Ga dan voor Kenwood 7-laser cdrom spelen
Is duur maar dan heb je ook wat.
Bij mij gingen die Aopens altijd maar een paar maanden mee... (40x en 2x een 48x..)
Voor mij nooit meer een Aopen CDrom speler.
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd
een lawaaige cd-rom speler, ik hem wel, maar ik had liever een ander gehad!Op zondag 15 april 2001 19:20 schreef Euroshima het volgende:
Is dit wat, ik kan nergens een review vinden...
begint op de raarste momenten te lezen
maakt nog meer lawaai dan onze stofzuiger
en is traaaaaaag
Daar wordt je helemaal gestoord van.
Ben normaal zeer tevreden met Aopen maar met deze speler hebben ze de plak toch flik mis geslagen.
Hij zit er bij nu een kleine maand erin. Maar de rest van deze maand maak ie niet vol.
Deruit mee de kreng
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zweer bij mijn Ultraplex, kost wat heb je zeker ook wat! Maar heb ook nog een 40x AOpen, stuk beschaafder kwa geluid dan de 48x, 50x en 52x broeders.
Verwijderd
Ik heb nu een cyberdrive en die is ook 52x en sneller dan a open
Verwijderd