Toon posts:

[BC3] Vraag over CDRW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
update van direct cd downloaden :?

Verwijderd

Toen ik nog mijn hp8100i brander had, heb ik ooit eens wat e-mails op een cdrw gezet, eentje die bij mijn hp zat. Heb ik er toen met direct CD opgezet.
Nu wilde ik nog wat andere bestanden op die cd erbij zetten, maar Nero vind de cd niet. Ook mijn cd-speler zegt dat ie leeg is.
Ik heb inmiddels een Plextor 12x10x32.
DirectCD doet het niet met deze brander, althans niet de DirectCD die ik ooit bij mijn hp8100 gekregen heb. Is er nog een manier om deze bestanden te lezen van deze cd? En er eventueel nog wat bij te branden? Want het zou flink kl..e zijn als ik die files kwijt zou zijn. Als iemand weet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen, heel erg graag!

Verwijderd

Heb ik net geprobeerd, 2.5 naar 2.5d, maar wil nog steeds niet. Geen ondersteunend CD-R/ CD-RW station gevonden. :(
Staat op de site dat direct cd 3.03 mijn brander wel ondersteund, maar daar heb je eerst 3.0 voor nodig voordat je naar 3.03 kan. En die zat niet bij mijn brander.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Misschien bestaan er proggies om die direct cdrw''s in je normale cd rom-speler te lezen...

Verwijderd

Topicstarter
Bij welke prog hoort direct cd ook alweer? mischien heb ik hem wel voor je

Verwijderd

Hij staat bij mij op die cd van me HP brander, samen met Easy CD Creator. Maar het is een gewoon los programma.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50
je kunt een cd niet verder beschrijven- of sluiten, met een andere brander waarmee je hem geopend hebt :(:(

Verwijderd

Topicstarter
weet ik dat het los progie is maar waar van welke fabrikant?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 16:32 schreef Cutebritney het volgende:
je kunt een cd niet verder beschrijven- of sluiten, met een andere brander waarmee je hem geopend hebt :(:(
zekers wel, waarom zou dat volgens jouw nie kunnen. Is me toch ook gelukt met mijn plex op een cd die ik met lite on gebrand heb

Verwijderd

Het programma is van Adaptec

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 16:32 schreef Cutebritney het volgende:
Euhz.. echt wel. Ik heb ook daarstraks een multi sessie cd afgemaakt, die ik van iemand met een sony brander heb gehad. Maar dat was gewoon een normale cd die nog niet geclosed was. Waar ik het hier over heb is een CD Rewritable.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50
lite on en plex zijn van binnen hetzelfde...

Ik weet het niet precies, maar het heeft iets te maken met dat de ene brander hem op manier 1 opend, en de andere brander hem op manier 2 sluit...

Zoiets was het..

ps, cd''s die ik met mijn oude philips brander had gebrand, kon ik ook niet verder schrijven met mijn Acer..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 16:39 schreef Cutebritney het volgende:
lite on en plex zijn van binnen hetzelfde...

Ik weet het niet precies, maar het heeft iets te maken met dat de ene brander hem op manier 1 opend, en de andere brander hem op manier 2 sluit...

Zoiets was het..

ps, cd''s die ik met mijn oude philips brander had gebrand, kon ik ook niet verder schrijven met mijn Acer..
waarom lukte het net dan om met goldstar/lg van mij pa sessie te sluiten die ik op plex heb gemaakt :?

Verwijderd

Topicstarter
heb easy cd creator 4 iso (icl direct cd) hiero dus mischien kunnen we wat regelen, e-0mail of icq me maar

Verwijderd

Hey Gouranga! Nogmaals thanks voor je hulp! Versie 3 + update en hij doet het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Ben helemaal blij nu! THANKS!!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 20:10 schreef awraeven het volgende:
Hey Gouranga! Nogmaals thanks voor je hulp! Versie 3 + update en hij doet het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Ben helemaal blij nu! THANKS!!!!!!!!!!
;)
Pagina: 1