[BC3] Netwerk cd rom

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik wil graag een netwerk drive (DVD speler)
als cdrom drive op de clients (win2k) aanspreken

weet iemand hoe ik dit kan doen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Niemand? :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

in my computer rechts klikken op de dvd en ''m dan sharen misschien?

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05-2025
DVD speler sharen misschien? :+

Je kan hem dan ALLEEN als netwerkdrive gebruiken. Je kan dan geen specifieke CD-ROM funkties vanf de clients uitvoeren.

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08-2023

gcb

gewoon ''share-en'' of delen net als met een harde schijf. Maar als je DVD''s wilt kijken over je netwerk heb je denk ik pech. 100 Mbit is geloof ik niet genoeg.

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05-2025

Eastside

It's me, TP!!

Ik zou ook graag dvd's willen kijken via het netwerk, we hebben hier een 100mbit netwerkje liggen met een switch, maar ik krijg t niet aan de praat. Ook audio cd's zijn niet af te spelen via het netwerk, maar data-cd's werken prima. Is het misschien zo dat de .cda extentie roet in het eten gooit, net als de .ifo file van een DVD?? Dit zijn nl. niet 'echte' databevattende files. Misschien is dit met een programmatje te omzeilen? Wie weet raad....

Goodgoan!

Pagina: 1