Toon posts:

[BC3] Goede Writer voor ongeveer fl400,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben op zoek naar een CD-RW. Iedereen zegt dat die Plextors zo goed zijn maar voor iemand als ik, die zo nu en dan eens een ceedeetje brandt vind ik 600 gulden toch wel wat veel. Weet iemand een goed alternatief voor een writer die RAW ondersteunt en Burnproof/Justlink heeft? (Heb wel eens gehoord dat TEAC goed is). O ja nog een vraagje: Weet iemand wat die CD-text ondersteuning is? Is dat belangrijk?

Dutchman

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb laatst een HP 8x4x32 gekocht voor 309,- (inclusief). Goed ding, maar voldeoet niet helemaal aan je eisen. Wel lekker goedkoop.

Verwijderd

Hij leest wel cd-text.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:48
Lite-on schijnt goed te zijn,
ik ga er dinsdag 1 halen. Hij ondersteunt geen cd-text, dit is een text die je soms te zien krijgt op de display van een cd-speler...Niet echt belangrijk dus. ps. die lite-on is iets van f375,-

Verwijderd

Ik zou voor een Lite-on 12/10/32 burnproof gaan, deze gebruik ik ook nadat mij 2 1/2 jaar oude Plextor naar de 7de hemel :'( gegaan en ik kan je vertellen dat een goede en snelle brander is, voor net iets meer dan 400 gulden en als je in pricewatch kijkt vindt je deze al voor +/- 359 gulden. 8-)

Verwijderd

lite on 12*10*32 burnproof :)

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:48
en dinsdag gaat er in pricewatch 1 voor 358,- piek geplaatst worden: 12 x 10 x 40 (ja, 40 speed reaD) (hij is dus nieuw)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-05 07:21
He gouranga

wat heb jij een zeldzame plextor brander ja.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, het is wel duidelijk dat die Lite On populair is/gaat worden. Weet iemand trouwens of hij ondersteund wordt (lezen/schrijven) door het programma Clone CD?

Dutchman

• Kit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 18:24

Kit

Op zondag 15 april 2001 00:12 schreef dutchman22 het volgende:
Bedankt voor de reacties, het is wel duidelijk dat die Lite On populair is/gaat worden. Weet iemand trouwens of hij ondersteund wordt (lezen/schrijven) door het programma Clone CD?

Dutchman
Yup, wordt ondersteund door clone cd, maar wel ff de nieuwe firmware opzetten als je die niet hebt. Zie http://www.liteonit.com.tw/Etech/Etech.htm

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 21:23 schreef The Fox het volgende:
He gouranga

wat heb jij een zeldzame plextor brander ja.. :)
typfoutje moet kunne he LOL :7

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Lite-On 12x10x32

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• finnyhut
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-04 13:24
Op zaterdag 14 april 2001 17:30 schreef marteltor het volgende:
Lite-on schijnt goed te zijn,
ik ga er dinsdag 1 halen. Hij ondersteunt geen cd-text, dit is een text die je soms te zien krijgt op de display van een cd-speler...Niet echt belangrijk dus. ps. die lite-on is iets van f375,-
De liteon ondersteunt WEL cd-text. Download gewoon de laatste firmware (LS22).

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Liteon absoluut, in deze pc zit ie ook, net mp3tjes geluisterd, gewebbrowserd en worderen :) zonder bufferunderuns, dit ding is te gek.. en dat alles op 12x

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zondag 15 april 2001 16:57 schreef finnyhut het volgende:

[..]

De liteon ondersteunt WEL cd-text. Download gewoon de laatste firmware (LS22).
vaag ik heb ls36 en geen cd-text

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1