Toon posts:

[BC3] Probleem AOpen CRW1232

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had bij Europc 2 AOpen CRW1232A''s besteld. (iemand bestelde eentje mee) Ja ze staan niet op de site maar ze hadden 3x gezegd dat ze alleen nog maar JustLink versies leverden. (de CRW1232A is die met JustLink) En wat krijg ik: 2 1232''s :(:(:(
Nou dacht ik: zoveel maakt het nou ook weer niet uit. Ik krijg er NERO burning ROM bij. Nou dat doet het dus niet. Ik wou een Disc Copy doen en hij is 3x ermee gekapt (Write error) het is geen buffer underrun. Ik heb het net ook nog met Easy CD Pro 95 geprobeerd (mijn pa gebruikt dat voor zijn plextor en dat doet t helemaal perfect) En nou kwam er een write error toen hij op 99/100% was. Is dit ding nou kapot ofzo???

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik gaan zeuren en ze terugsturen zodat ik er 2 MET JustLink krijg??

Verwijderd

als jij een A bestelt had je gewoon meteen voor die A moeten gaan, toch liever met justlink dan zonder, en wat moet je als particulier met 2 branders?
je kunt er hoogstens eentje doorverkopen.

• Rhino
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-01-2024

Rhino

Dat ben ik

Heb zelf een CDRW1232, geen A... maar hij doet het tot nu toe best. Ik denk dat er iets mis is bij je.

Maar verder ben ik het gewoon met [YR]Paladin eens: heb je met JustLink besteld, moet je ook met JustLink krijgen.

Wortelkanaal behandelingen zijn volgens mij niet zo prettig