Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Kijk eens of daar ergens uitroeptekens en/of vraagtekens bij staan. Verwijder eventueel alle ACPI IRQ houders en laat ''m die eens opnieuw installeren.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
verwijderen lukt wel denk ik, maar hoe installeer ik die dingen????????? trouwens, ja in dit tabblad staan problemen! :(Op vrijdag 13 april 2001 18:58 schreef hezik het volgende:
Start --> instellingen --> configuratiescherm --> systeem --> tabblad apparaatbeheer.
Kijk eens of daar ergens uitroeptekens en/of vraagtekens bij staan. Verwijder eventueel alle ACPI IRQ houders en laat ''m die eens opnieuw installeren.
Gewoon verwijderen, en daarna op ''vernieuwen'' klikken, als het goed is vind windows ze dan opnieuw.
Het kan ook zijn dat hij niets vind, dit hoeft echter niet te betekenen dat het niet goed is. ACPI heeft te maken met je ''power-safe'' instellingen in het bios en het zou best kunnen zijn dat ACPI uitgezet is maar windows de bijbehorende IRQ houders heeft laten staan.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
bedankt voor je hulp alvast tot nu toe, maar kunnen deze dingen trouwens fouten veroorzaken ofzo ???Op vrijdag 13 april 2001 19:12 schreef hezik het volgende:
Geen paniek
Gewoon verwijderen, en daarna op ''vernieuwen'' klikken, als het goed is vind windows ze dan opnieuw.
Het kan ook zijn dat hij niets vind, dit hoeft echter niet te betekenen dat het niet goed is. ACPI heeft te maken met je ''power-safe'' instellingen in het bios en het zou best kunnen zijn dat ACPI uitgezet is maar windows de bijbehorende IRQ houders heeft laten staan.
Je kunt even de wizzard nieuwe hardware doorlopen (start --> instellingen --> configuratiescherm --> nieuwe hardware) om te kijken of windows iets vind. Wat ook handig kan zijn is om even alle onderdelen op te schrijven welke er normaal gesproken staan (op tabblad apparaatbeheer, alle plusjes aanklikken en dan alle apparaten opschrijven) en dan je computer in ''safe mode'' opstarten en alle apparaten welke dubbel staan of extra staan verwijderen.
Voor de rest kan het helpen om overal de nieuwste drivers van te downloaden.
Tja ok, thnxOp vrijdag 13 april 2001 21:24 schreef hezik het volgende:
Die 3dmark score zou ik niet te zwaar aan tillen..
Voor de rest kan het helpen om overal de nieuwste drivers van te downloaden.