[BC3] Mitsumi CR4801TE brandt geen .CUE bestanden meer.

Pagina: 1
Acties:

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-04 11:52
Zoals in de titel staat wil mijn Mitsumi CR4801TE 4x write 8x read geen .CUE bestanden meer schrijven.

Het begon toen ik een Black & White image met behulp van van CDRWIN wilde branden. Na het schrijven van de lead-in stopte m''n recorder er gewoon mee. --> 4 frisbees erbij :(

-Andere images werken ook niet meer
-Opnieuw cdr-win installeren hielp niet
-Nieuwe serial key invullen ook niet
-Fireburner gaf precies hetzelfde probleem (stopte na de lead in)

Voor de volledigheid: M''n recorder heeft al minstens 20 .CUE bestanden met succes naar cd geschreven.

Alle andere varianten (muziek, data, mixed mode, DAO, TAO) werken perfect. (dit heb ik getest met Nero en Easy cd-creator)

Om nu .CUE images te branden moet ik dus eerst mbv Isobuster de directorystructuur extracten naar een lege map waarna ik de boel alsnog met Bv Nero of Easy cd-creator naar cd brandt.

Ligt dit aan de recorder?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Een .cue bestand is een text bestand.
Kun je dat echt niet branden?

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-04 11:52
Okee, in het .CUE bestand staat de begin en eindsector + aantal datablocks ofzo en in het .BIN bestand de inhoud.

Maar dat leek me toch wel duidelijk he?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec