De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
? Als je zulke vragen stelt adviseer ik je éérst jezelf te verdiepen in het fenomeen RAID, en hoe dat in de praktijk werkt (hoe je het moet aansluiten, BIOS instellen etc.). Ignorentie kan je flink in de problemen brengen (alle data weg).
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Beide aansluiten op 1 RAID poort, dan naar je RAID bios toe gaan en daar een raid array maken (Striping ofzo) (je hd''s worden wel leeggemaakt, dus let daar op!!)
Daarna is het klaar en ready for use..
suc6
suc6
Verwijderd
Op vrijdag 13 april 2001 11:27 schreef The Fox het volgende:
Beide aansluiten op 1 RAID poort, dan naar je RAID bios toe gaan en daar een raid array maken (Striping ofzo) (je hd''s worden wel leeggemaakt, dus let daar op!!)
suc6
je kunt je hd''s beter beide op een eigen raid-poort zetten...is beter voor de snelheid...
Verwijderd
Ten eerste zoek eens eerst voordat je vraagt svp!!
Msi mobo''s moet je eerst raid/ssci drivers instaleren in je OS (dit doe je nog wel met hd op ide). Met opstarten moet je d8 ik ctrl F7 (in die trandt) drukken. Dan komt je in een progie. Stel dan je hd in. Vervolgens zet je je pc uit en zet je je hd op de raid aansluiting. vervolgens opstarten en klaar is kees
ps. voor meer info over de werking van het progie LEES DE HANDLEIDING
Msi mobo''s moet je eerst raid/ssci drivers instaleren in je OS (dit doe je nog wel met hd op ide). Met opstarten moet je d8 ik ctrl F7 (in die trandt) drukken. Dan komt je in een progie. Stel dan je hd in. Vervolgens zet je je pc uit en zet je je hd op de raid aansluiting. vervolgens opstarten en klaar is kees
ps. voor meer info over de werking van het progie LEES DE HANDLEIDING
Pagina: 1