Ik heb een plextor scsi-setje (plexwriter 8/2/20 en ultraplex 32) aan een ISA scsi- kaartje van advansys (ABP5140) hangen. Toch is mijn processorbelasting tijdens het fikken ong. 70%!!! Weet iemand hoe dat kan? Ik heb een amd k6-2 400, 64 mb ram op een asus p5a moederbord.
Dat komt waarschijnlijk door je ISA SCSI adapter. En is het op elke snelheid dat de processor belasting 70% is?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb hier een gewone ide brander, maar de
doet niets tijdens het branden! Heeft dat een speciale reden of is branden echt zo zwaar! Het gaat om een duron 1ghz!
Verwijderd
Ik ben bang dat het iid aan die isa kaart ligt ik heb ook zo''n plextor met isa kaart (adaptec) maar ik kan met geen mogelijkheid op meer dan 2 speed burnen.. 
(... het branden gebeurt allemaal in een PII 266 mhrz ...)
(... het branden gebeurt allemaal in een PII 266 mhrz ...)
Heeft het er niet mee te maken dat de meeste brandprogramma''s om minder kans op een buffer-underrun te maken, de prioriteit verhogen? Ik weet niet of dat ook als extra processorbelasting werkt, maar de koe die niets doet tijdens het branden is er wel mee te verklaren: die doet alleen wat in IDLE-tijd, en die is er niet als een programma een hogere prioriteit heeft.
Thanx for the replies!
Processorbelasting van 70% bij 8 x speed on the fly... Maar het is scsi, dus zou je zeggen: een lage processorbelasting, toch? Maar het zou inderdaad kunnen dat het isa-kaartje nogal langzaam is ofzo. Heeft iemand tips voor een beter (niet al te duur) scsi-kaartje?
Processorbelasting van 70% bij 8 x speed on the fly... Maar het is scsi, dus zou je zeggen: een lage processorbelasting, toch? Maar het zou inderdaad kunnen dat het isa-kaartje nogal langzaam is ofzo. Heeft iemand tips voor een beter (niet al te duur) scsi-kaartje?
Pagina: 1