[BC3] K*T asus cd-rom speler

Pagina: 1
Acties:

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:13
waar kan het aan liggen dat mijn asus 50x cd-rom speler die cd''s altijd zo lang laad meestal 5 tot 7 seconden en dan kan je helemaal niks doen en mp3s stoppen met afspelen enzo
En als ik een programma laad dan wil mijn cd-rom speler ook opeens geladen worden en kan ik dus weer ff niks doen

HELP HOE KEN DIT

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04 08:08
Misschien wat meer uitgeven aan de kwaliteit van je cdr''s:9

Je Asus gaat eerst snelheid maken proberen te lezen, stapje terug weer lezen nog een stapje terug weer lezen enzzzzz:Z

Van Nero is er nu zo''n proggie om je snelheid in te stellen zet hem bv op 24 X en het laden gaat dan veel sneller:7

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:13
mijn cd''rs zijn vooral tdk''s vrij goede d8 ik maar zijn er ook cd rom spelers die dit sneller kunnen bijvoord die cijberdrive ?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

ikw ee thet

je hebt warschijnlijk je ide shit zo geconfigged

primairy master: cd-rom
primary slave: hd
secondairy master: NONE
secondairy slave: NONE

probeer het zo

primary slave: NONE
secondairy master: hd

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
dat heet windows....:D windows ziet dat er een cdtje ingevoegt wordt... gaat al zijn resources daarop instellen (ofzo) :?
en je pc hangt fftjes. zet auto insert notification uit (bericht bij automatisch invoegen in NL versie?) dat heeft het bij mij vroeger opgelost.. draai nu linux en w2k ... geen problemen meer op dat gebied

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 22:11 schreef funkflex het volgende:
ikw ee thet

je hebt warschijnlijk je ide shit zo geconfigged

primary slave: hd
secondairy master: NONE

probeer het zo

primary slave: NONE
secondairy master: hd
Ik d8 altijd, hd op primary :?

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 16:53

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb ook een Asus 50x, maar ik heb geen last van die problemen die jij hebt. Dus je hebt óf een slechte cd-rom speler, óf een fout in je configuratie.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Heb hetzelfde probleem met mijn Pioneer DVD drive

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1