De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ten eerste de snelheid 52 haal je nooit 42 hooguit.
Ten 2e kan dat mobo van jou wel dma aan? zoniet zet het dan uit.
Ten 2e kan dat mobo van jou wel dma aan? zoniet zet het dan uit.
Mijn mobo is een MSI K7T Pro 2-A om het maar mooi te zeggen maar de HD gaat perfect met DMA, ik heb ook al geprobeerd om de CD-ROM speler bij de HD te zetten (beide op primary) maar dat hielp ook al geen moer.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik ga ervan uit dat je het wel gestest hebt met een *grote* file? flinke avi of mpeg?
> 200Mb bij voorkeur
als ik dat hier op mijn aopen 48x doen, haalt hij zo''n 30x (mijn hd wil niet harder...
geen goede via drivers wellicht?
> 200Mb bij voorkeur
als ik dat hier op mijn aopen 48x doen, haalt hij zo''n 30x (mijn hd wil niet harder...
geen goede via drivers wellicht?
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Ja, getest met een DivXje van 450 embee, hij deed er ruim zeven minuten over; getimed met sysmon.exe: 1,2 mb/s naar de hd geschreven, die is ATA66 (7200 rpm) snel genoeg dunkt me
Skaah
Skaah
fuck, heb em net besteld.... 
nouhopen dat het geen vrijdag de 13e apparaatje wordt...
nouhopen dat het geen vrijdag de 13e apparaatje wordt...
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
Pagina: 1