[BC3] Live real audio van muziekzender op cd branden

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe krijg ik live real audio muziek, zoals bijvoobeeld van radio 538 op cd gebrand? Of is dit niet mogelijk...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Als er decoders bestaan om real player files om te zetten naar .wav/.mp3 wel. Maar ik denk het niet, ze gebruiken niet voor niets allemaal real bestandsformaten (copyright :()

Verwijderd

Als data misschien wel. Met packet-writing misschien?

Verwijderd

als dat kan het wel ja, maar hij bedoelt als audio formaat neem ik aan :?

Verwijderd

Dat moet ie er dan bijzeggen :7

Verwijderd

Met het programma "total recorder" kun je de live audiostream gewoon naar wav capturen. Het programma emuleert een soundcard driver, dus realplayer weet niet dat het geluid eigenlijk naar schijf gaat. (overigens is het geluid tegelijkertijd ook te beluisteren)

<spam>
Kijk anders eens op http://www.highcriteria.com
</spam>

Ed

Verwijderd

Hmm, da''s wel handig.

Verwijderd

Heb het programma ook, maar je kan dat alleen realtime doen het dan duurt altijd wel ff dus een decoder zou makkelijke zijn :)

• BC3 Victim
ja allemaal heel koel, maar kan realvideo ook omgezet worden naar mpeg of avi ofzoiets?
zou helemaal makkelijk zijn, audio boeit niet zo errug

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Total recorder is niet echt de beste oplossing, er hoeft maar even een lag te gebeuren en je nummer is verkloot.. of je moet genoeg geduld hebben om dat allemaal te gaan fixen.. met cool edit ofzo. Maar dan ben je ook wel een flink tijdje bezig.
Ik gebruik zelf altijd Streambox VCR, dat kan allerlei soorten streaming media opnemen naar je schijf.
Het mag niet meer gebruikt worden van Real maar als je goed zoekt kun je t nog vinden op een afgelegen ftpservertje ofzo..

btw, er bestaan ook programas om je RA bestanden om te zetten naar .Wav.. moet je wel die brakke Realplayer geinstalleerd hebben voordat je van de codec gebruik kunt maken.. :r

• BC3 Victim
tâhdâh.. 8-)
http://zor.org/svcrunderground/

hijs dus nogal "underground" :) verwijder m dus maar modjes als die niet door de beugel kan..

Pagina: 1