De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heeft nou niemand een oplossing
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
ik heb zelf geen diskette station aan me pc hangen maar tijdens het instaleren van windows blijft ie wel naar het station zoeken.
Dat gebeurd ook bij het instellen van het start menu.. je pc lijkt niks meer te doen..
hij doet ook niks.. maar je moet gewoon 5minuten wachten.. dan gaat ie weer door
ik weet niet echt een oplossing maar ik weet wel dat windows heel erg ongelukkig word als je gaat installen zonder fdd dus blijkbaat haalt windows je floppy en je ls120 door elkaar, mischien dattie er minder ruzie mee heeft als je ''m op een ander ide kanaal zet.
Zelf kom ik er ook niet uit
Verwijderd
offe ligt het nou aan mij?
dit geld overigens als je geen normale floppydrive in hebt zitten
ik heb deze config eerst gehad
A:floppy
c:hdd
d:hdd
E:cdrom
F:cdrw
G:ls120
Na de floppydrive verwijdering werd dit dus
a: ls120 en g : verdween dan