Om backup''s te maken van verschillende computers wil ik een externe brander gaan kopen.Of moet ik de keuze maken voor een Zip drive Wie kan mij helpen met de keuze,en kan mij dan meteen adviseren wat het beste merk is.Ik wil ongeveer f 900,- uitgeven
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
beter externe brander, kan je 700 MB op kwijt
Zip is max 250 heb zelf een 100 MB zip, maar das puur ter vervanging van me diskdrive, dus ik gebruik hem weinig, zeker nu ook al me maten ook een CDR hebben (vroeger was ik de enige en wisselde we uit met ZIP)
een andere optie is bijv een Jazzdrive, daar kan een paar GB op, maar die is wel duurder
Zip is max 250 heb zelf een 100 MB zip, maar das puur ter vervanging van me diskdrive, dus ik gebruik hem weinig, zeker nu ook al me maten ook een CDR hebben (vroeger was ik de enige en wisselde we uit met ZIP)
een andere optie is bijv een Jazzdrive, daar kan een paar GB op, maar die is wel duurder
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Je kunt in mijn ogen beter een externe brander kopen. Ten eerste is de opslagcapaciteit groter (700Mb)
Bij die zipdingen krijg je 100 of 250 mb op zo''n schijfje.
Een ander voordeel van een cdtje is natuurlijk dat je ze op elke pc met cdrom kunt lezen.
Bij die zipdingen krijg je 100 of 250 mb op zo''n schijfje.
Een ander voordeel van een cdtje is natuurlijk dat je ze op elke pc met cdrom kunt lezen.
of je neemt FireWire. Is nog sneller.
Kun je 8x schroeien.
vb)
Waitec Frisby 8/4/24 portable, USB/PCMCIA/FireWire (FL 849,-)
Kun je 8x schroeien.
vb)
Waitec Frisby 8/4/24 portable, USB/PCMCIA/FireWire (FL 849,-)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen