Ik zit op m''n werk met een probleem. Een klant heeft een windows op de c: geinstalleerd (c is 1 GB groot) Op de andere partities heeft hij andere data staan. Hoe kan ik nou een andere partitie 1 GB kleiner maken en daardoor de c: partitie 1 GB groter maken. Ik kan geen gebruik maken van Partion magic of dergelijke progjes.
Verwijderd
Als je even een search doet op "partities" staan er voldoende antwoorden.
Het belangerijkste is gewoon: Partition Magic
Het belangerijkste is gewoon: Partition Magic
Zoals ik al zei, ik kan geen gebruik maken van partition magic. Alle data op alle schijven moet op de een of andere manier wel gewoon bewaard worden. Het lieft zet ik alles weer gewoon op de een of andere manier terug zonder windows opnieuw te installeren (aan windows licht het namelijk niet)
waarom niet?Ik kan geen gebruik maken van Partion magic of dergelijke progjes.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
met pqmagic gaan er geen gegevens verloren.
en als je met partities gaat stoeien is het altijd! verstandig een backup te maken.
en als je met partities gaat stoeien is het altijd! verstandig een backup te maken.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
[zeikmode]hmmz ik wil niet mierenneuken maar is het niet ligt??[/zeikmode][b]aan windows licht het namelijk niet
Partition Magic is super programma partities maken en resizen zonder 1 kb dataverlies!!
Verwijderd
Ikzelf als newbie erger me kapot aan dat gezeik over gebruik search.. Je hebt gelijk
Maar gaat het er niet om dat je iemand helpt??
Maar gaat het er niet om dat je iemand helpt??
ik zal ff het goede een zetje geven..
pqmagic werkt meestal naar behoren, Meestal, en waneer niet, dan kan je terugvallen op je backup!! (ghost)en weer proberen
pqmagic werkt meestal naar behoren, Meestal, en waneer niet, dan kan je terugvallen op je backup!! (ghost)en weer proberen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Schijf eruit, op een andere schijf images maken met ghost oid, partities verwijderen, nieuwe partities aanmaken in het gewenste formaat..
voila..
voila..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
waarom kan je het niet gebruiken dan, ik vind da wel raar hoor... alleen als je XP gebruikt kan ik het begrijpen, ik kan hem namelijk ook nie hier installen
Mijn baas wil het niet kopen en illegaal wil hij het ook niet!!!! Zo duidelijk, en kom nou niet allemaal aanzetten met hoe ik het met partition magic kan veranderen, die weet ik ook wel.
Er zijn meer data-loss-free re-partition programma''s die ook freeware zijn.... zou eens zoeken met een search-engine, een search engine gebruiken kan iedereen
Ff een hele lange posting, ik d8, laat ik hem ff helpen, download de freeware proggie hier en volg de volgende punten ff.....
http://www.users.intercom.com/~ranish/part/part.zip
Q: Can I partition my disk without losing data with your Partition Manager?
A: Yes. You can. If you have one large FAT-16 or FAT-32 partition and you want to create another partitions, without losing existing data you have to do the following:
1. Defragment your C: disk.
2. Run partition manager and change partition size in TWO places: partition table and boot record (you get there when you press Enter). Make sure the size does not drop below minimum partition size.
3. Reboot computer and run SCANDISK to check for errors / adjust FAT-32 free space.
4. Create new partitions.
http://www.users.intercom.com/~ranish/part/part.zip
Q: Can I partition my disk without losing data with your Partition Manager?
A: Yes. You can. If you have one large FAT-16 or FAT-32 partition and you want to create another partitions, without losing existing data you have to do the following:
1. Defragment your C: disk.
2. Run partition manager and change partition size in TWO places: partition table and boot record (you get there when you press Enter). Make sure the size does not drop below minimum partition size.
3. Reboot computer and run SCANDISK to check for errors / adjust FAT-32 free space.
4. Create new partitions.
Pagina: 1