IK HEB search gebruikt, maar geeneen probleem was het zelfde als de mijne.....
Goed ik heb dus een Adaptec 19160 kaartje met een net nieuwe Quantum Atlas IV 2k, 18,3 Gb.
Deze heb ik aangesloten op de U160 poort met kabels en actieve terminator.
Daarna heb ik opgestart met bootdisk en met fdisk partities aangemaakt C en D, daarna C active gemaakt. Geformateerd, en de Systeembestanden erop gezet.
In de bios heb ik aangezet dat ie met SCSI moet booten.
In SCSI kaart Bios heb ik de schijf op ID0 gezet, LUN (wtf dat is weet ik niet) uit gezet. verder bijna alle opties aangezet die ook relevant waren.....
Goed, nu het probleem..... Ik start op, hij vind de SCSI kaart, geen errors, hij checkt de boel en daarna loopt ie vast. Ik zie dus een vierkant scherm (in dos) met alle systeem info. En dan blijft ie hangen!
Ik heb daarna de schijf geprobeerd toen ik bootte met een ide schijf, en hij zag deze in Windows wel.... Ik kon erop schrijven... lezen, alles!
Low level format?
Daar heb ik verschillende dingen over gehoord.... SLECHT!!!, PERFECT!
Kweet ''t echt niet meer!
Wie o wie kan me helpen?!!
systeemspecs: Asus CUSL-2, PIII 800 mhz EB
512 MB SDRAM. Das voldoende denk ik.....
ALVAST BEDANKT!!!!
Goed ik heb dus een Adaptec 19160 kaartje met een net nieuwe Quantum Atlas IV 2k, 18,3 Gb.
Deze heb ik aangesloten op de U160 poort met kabels en actieve terminator.
Daarna heb ik opgestart met bootdisk en met fdisk partities aangemaakt C en D, daarna C active gemaakt. Geformateerd, en de Systeembestanden erop gezet.
In de bios heb ik aangezet dat ie met SCSI moet booten.
In SCSI kaart Bios heb ik de schijf op ID0 gezet, LUN (wtf dat is weet ik niet) uit gezet. verder bijna alle opties aangezet die ook relevant waren.....
Goed, nu het probleem..... Ik start op, hij vind de SCSI kaart, geen errors, hij checkt de boel en daarna loopt ie vast. Ik zie dus een vierkant scherm (in dos) met alle systeem info. En dan blijft ie hangen!
Ik heb daarna de schijf geprobeerd toen ik bootte met een ide schijf, en hij zag deze in Windows wel.... Ik kon erop schrijven... lezen, alles!
Low level format?
Daar heb ik verschillende dingen over gehoord.... SLECHT!!!, PERFECT!
Kweet ''t echt niet meer!
Wie o wie kan me helpen?!!
systeemspecs: Asus CUSL-2, PIII 800 mhz EB
512 MB SDRAM. Das voldoende denk ik.....
ALVAST BEDANKT!!!!