[BC3] Scsi- aha 2910 B niet bootable??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb geprobeerd om een nieuwe harde schijf in mijn computer te stoppen die aan een aha 2910B scsi kaart hangt. Nu wou ik na het instaleren van windows 2000 op deze harde schijf proberen om te booten, maar dit mislukt steeds. Hebben meerder mensen last van dit probleem??? en is er een oplossing voor?

Alvast bedankt..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:00
Heeft geen bios, zal dus nooit lukken. De kaart is bedoeld voor scanners, en ondersteuning voor bootende harddisks heeft hij niet.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zoiets dacht ik al, maar in ieder geval bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Ik zal eens proberen om via een andere schijf te booten en dan de scsi harde schijf te gebruiken voor data.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen