[BC3] ibm of maxtor

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
harde schijf:
keuze uit:samsum,seagate,quantum,maxtor,ibm.
ibm en maxtor best en stilst?
welke is het stabielst? minste problemen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
als de ibms niet op elkaar geplatzitten maar koeling krijgen is er totaal geen probleem

dan gaan ze jaren mee

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb zelf net als vrienden van me een Maxtor schijf, en nooit problemen ermee. IBM is ook een hele goeie schijf, maar je leest op GoT wel erg veel problemen met gecrashte IBM schijven. Sommige mensen hebben zelfs al meerder schijven gecrasht, dus dat vind ik toch wel een beetje link.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 14:54 schreef Exirion het volgende:
Ik heb zelf net als vrienden van me een Maxtor schijf, en nooit problemen ermee. IBM is ook een hele goeie schijf, maar je leest op GoT wel erg veel problemen met gecrashte IBM schijven. Sommige mensen hebben zelfs al meerder schijven gecrasht, dus dat vind ik toch wel een beetje link.
Dat was eigenlijk alleen met de 75GXP serie. Maar de productie daarvan is nu toch gestopt, dus die zijn vrijwel niet meer te vinden. Verder zijn Maxtor & IBM imho gewoon de beste merken. Voor Maxtor raad ik de DiamondMax serie aan, en voor IBM de 60GXP serie.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 11 april 2001 15:58 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk alleen met de 45GXP serie. Maar de productie daarvan is nu toch gestopt, dus die zijn vrijwel niet meer te vinden. Verder zijn Maxtor & IBM imho gewoon de beste merken. Voor Maxtor raad ik de DiamondMax serie aan, en voor IBM de 60GXP serie.
Ik weet dat we niet mogen chatten in topics, maar heb je de stuff al binnen? (lekker vaag zo...) Die 888 stuff dus ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
nee, maar vrijdag ga ik een heel systeem kopen. Mijn oude compu uit ''95 doet niet veel meer. :)

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Op woensdag 11 april 2001 15:58 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk alleen met de 45GXP serie. Maar de productie daarvan is nu toch gestopt, dus die zijn vrijwel niet meer te vinden. Verder zijn Maxtor & IBM imho gewoon de beste merken. Voor Maxtor raad ik de DiamondMax serie aan, en voor IBM de 60GXP serie.
Hij bedoelt niet de 45GXP serie maar de 75GXP serie neem ik aan

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 14:30 schreef RealCato het volgende:

[..]

Hij bedoelt niet de 45GXP serie maar de 75GXP serie neem ik aan
Bedankt voor de correctie.. Ik haal et altijd door elkaar... 45 gig <---> 45GXP
Beetje raar gedaan door IBM....
Pagina: 1