[BC3] Help branderprobleem nog niet opgelost!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb dus een philips brander 4x4x16 :(

die wil ik in mijn oude computer zetten dat is een cyrix 166mhz processor met 46mb geheuben. Nu zet ik mijn brandertje in die pc en ziet hem alleen als cd-rom speler. Installeer ik een brandprogje zoals nero 4,5 en cd-clone de programmatjes zagen hem niet als brander zijnde in mijn andere pc doet hij t per-feggit.

Help!!!!!!!!!

Greetzzzz,

undertakkert

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

is dan hele oude brander die niet wordt ondersteunt door de software of pc herkent hem niet goed

Verwijderd

is plug en play, dat wil zeggen dat er geen drivers nodig zijn en dat ie zich zelf installeert.

• BC3 Victim
Nee de brander is van mei 2000 (dit is de productie datum die op de brander staat)

De brander is dus duidelijk nieuwer dan het totale systeem. Zijn er dan überhaupt wel drivers voor dat ding. want nu stuurt windows hem aan. Moet ik hem misschien appart installeren?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-05 15:35

BitByter

Prutst dit forum

<paste>
installeer aspi4all
installeer een brander proggel, en fik

je kunt ook andere kleur sokken aandoen,
of je trui binnenstebuiten dragen,
</paste>

Verwijderd

bah crossposter

• BC3 Victim
wat dacht je van een software update voor je fik prog ?

Pagina: 1