Toon posts:

[BC3] [Plextor] Power Calibration Error...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
WTF!

Ik ben een weekje weg geweest.... nou fijn allemaal... maar nu:
POWER CALIBRATION ERROR...
en nee... ik heb geen philips, maar EEN PLEXTOR!
12/4/32 SCSI (zonder burnproof)

dit kan toch niet waar zijn he? :'(
nu al kapot? Ik heb ''m pas net een jaar ofzo

ik ben nu 2 speed aan het branden... kijken of dat wel lukt... maar da''z zo :Z |:(

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Nieuwe apparaten in je computer gezet de laatste tijd, zodat je voeding onregelmatige stroomvoorziening heeft? Mijn vorige 200watt voeding trok het op een gegeven moment ook niet meer.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Verwijderd

Topicstarter
Ja, alleen 1x 256 MB SDRAM... maar dat zou toch niet zoveel uitmaken (nu 384 mb ram :))

oh jah... hij brand nu dus wel goed op 2 speed (net nog geen tijd voor gehad om dat te testen... het mislukte gewoon @ 12 speed en @ 8 speed)

what''s next... 12 speed wil alleen op 2 speed goed branden?
:'(

Verwijderd

Laatst ook gehad: betere kwaliteit cd-r''s (Sony,TDK,Acer) hielp in mijn geval. JE kan natuurlijk ook gewoon een slechte batch te pakken hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Daar kan het nix mee te maken hebben, want ik heb een tijdje geleden 25 dezelfde Sony CDR''s gekocht, waarvan ik er nu al zo''n 15 ofzo goed gebrand heb (@ 12 speed)

En ook nog andere CD-R''s geprobeerd (weet zo snel niet het merk... maar die doen het ook goed @ 12 speed)

Volgens mij begint m''n brander gewoon gaar te worden...

Anywayz wat natuurlijk ook kan:
misschien heb ik de firmware iets te vaak gedown/upgraded (om ff een SD2 protection te kunnen kopieeren >:))

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nog es ff geprobeerd... geheugen eruit... zo min mogelijk apparaten aangesloten op de brander na... maar nog steeds geeft ''ie ''Power Calbration Error''

Hij is toch niet dood aan het gaan? :?

btw: op 4 speed wil die nog wel branden (althans... vandaag nog wel)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:43
http://www.tweakers.net/meuktracker/651

anders contact opnemen met plextor, die kunnen em wel fixen... error heeft te maken met instellen van de lasersterkte... dat doet elke writer voordat ie op de CD begint te schrijven. ligt OF aan de cds, OF je writer is dood.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

ze geven bij de ide versie garantie aan huis !! een jaar lang ... bij de retail iig wel als je oem hebt hebbie pech vrees ik en moet je er zelf achteraan

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 09:12

Leon

Rise Of The Robots

Op woensdag 25 april 2001 01:33 schreef P5ycho het volgende:
http://www.tweakers.net/meuktracker/651

anders contact opnemen met plextor, die kunnen em wel fixen... error heeft te maken met instellen van de lasersterkte... dat doet elke writer voordat ie op de CD begint te schrijven. ligt OF aan de cds, OF je writer is dood.
Dus je adviseerd hem om eerst zijn firmware te vervangen door die van de 12/10/32 A/S
en als die het daarna nog niet doet (wat logisch is |:()
hem naar de winkel terug te brengen :?

Eeuwige n00b

Pagina: 1