zie topic? ik heb dus black en white, en wil die als backup (jaaaa!! anders word het topic gekickt!!) brande, aar die image is 732 MB en hoe kan ik die er in GODSNAAM op krijge??(iig een 80 min, maar dat is nog niet genoeg!)
Verwijderd
overburen van een 80 min cd, wel eerst testen of het past. Als je een plex 12/10/32 hebt, kan je d''r ook een 90 min cd indouwen
1. Waar kan je die krenge kope?
2. Ik heb een fucked up sony cr100 ofzow, en die kan niet (veel) overburne.
3. Kna dit brakke ding 90 mins. leze??
2. Ik heb een fucked up sony cr100 ofzow, en die kan niet (veel) overburne.
3. Kna dit brakke ding 90 mins. leze??
Een image van 732 Mb is vaak maar een Cd van 680 Mb 
kan dus op een gewone 80 min Cd, kijk maar gewoon met je brandprogramma (CloneCd I presume ?) naar de benodigde ruimte om de image te branden. In een imagefile zelf staat extra data die niet op de cd komt. Nogmaals: past gewoon op een 80 min Cd !
kan dus op een gewone 80 min Cd, kijk maar gewoon met je brandprogramma (CloneCd I presume ?) naar de benodigde ruimte om de image te branden. In een imagefile zelf staat extra data die niet op de cd komt. Nogmaals: past gewoon op een 80 min Cd !
Verwijderd
Ik wil ook een backup maken, maar ik heb mijn cd ff uitgeleend. Kun jij me misschien helpen? msgboard...Op dinsdag 10 april 2001 17:45 schreef Plague het volgende:
zie topic? ik heb dus black en white, en wil die als backup (jaaaa!! anders word het topic gekickt!!)
Niet met nero, en clone cd ondersteund me brander niet....
Nou dat werkt dus ook voor geen meter....
hij vind geen branders, je kan geen IMG''s inlade! pfff.... sorry....
Die image kan je branden op een 650 mb cd.. misschien wel ik wel dezelfde image als jij van B&W 
ik heb trouwens wel isobuster voor je.. Dan kan je allerlij iso''s uitpakken. (van clonecd, fireburner, nero, easy cd, etc. Alles voor zover ik weet, maar ik weet niet of je img dan wel nut gehad heeft.(beveilig..)
ik heb trouwens wel isobuster voor je.. Dan kan je allerlij iso''s uitpakken. (van clonecd, fireburner, nero, easy cd, etc. Alles voor zover ik weet, maar ik weet niet of je img dan wel nut gehad heeft.(beveilig..)
Ok, maar is er een proggie waar ik gewoon dit spel mee kan brande?? het maakt niet uit HOE, als het maar kan! 
dus waar heb jij het mee gedaan?? dus: waar hebben tweakers b&w mee gekopieerd?? nieuw topic!
nee maar ff zonder dolle! en ook ff waar je het kan downe....
dus waar heb jij het mee gedaan?? dus: waar hebben tweakers b&w mee gekopieerd?? nieuw topic!
nee maar ff zonder dolle! en ook ff waar je het kan downe....
Verwijderd
met www.daemon-tools.com kun je hem in elk geval wel SPELEN.
Image mounten als cd, installeren, spelen maar.
Image mounten als cd, installeren, spelen maar.
Ja daar gaat het dus net NIET om....
...
maar toch bedankt!
maar toch bedankt!
Het is waarschijnlijk een RAW ISO, wat betekent dat hij iets van die grootte kan zijn, dan past hij nog wel op CD.... heb nu ff geen zin om uit te leggen hoe het precies werkt maar daar zal het wel aan liggen gewoon met NERO burnen en RAW ISO aanzetten bij het importeren van de ISO....
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
jezus
als het de "backup" van FLT is dan is het een .bin met een .cue er bij.
Die moet je dus branden met cdrwin. Hij past ook gewoon op een 74 minuten cd!
als het de "backup" van FLT is dan is het een .bin met een .cue er bij.
Die moet je dus branden met cdrwin. Hij past ook gewoon op een 74 minuten cd!
Kijk ff naar het aantal miljoenen bytes ipv het aantal MB''s.
650 MB (74 min) = 4440 secondes * 75 * 2048 = 681.984.000 bytes
700 MB (80 min) = 4800 secondes * 75 * 2048 = 737.280.000 bytes
650 MB (74 min) = 4440 secondes * 75 * 2048 = 681.984.000 bytes
700 MB (80 min) = 4800 secondes * 75 * 2048 = 737.280.000 bytes
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Og laat ook maar! 
zorg wel dat ik een GOEIE versie van iemand krijg.... niet beveiligt
zorg wel dat ik een GOEIE versie van iemand krijg.... niet beveiligt
Pagina: 1