Toon posts:

[BC3] Harddisk naar de eeuwige datavelden.......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas lijkt het erop dat mijn harddisk naar de eeuwige datavelden is gegaan.... :'(
Hij heeft mij zo''n twee jaar trouw gedient, maar blijkbaar is nu zijn tijd gekomen. ;(

Ondanks dat ik hem toch zal moeten laten gaan, leg ik mij hier uiteraard niet zomaar bij neer.... twee jaar is nou niet echt lang te noemen! :(

Ik heb een Maxtor schijf en volgens hun eigen site is de levenduur zeker 5 jaar. Daar dit ook nog eens binnen de drie jaar garantie valt heb ik ook al contact met ze gehad en ze willen nu dat ik de schijf opstuur.

Op zich heb ik daar niets op tegen, maar ze bieden ook de mogelijkheid dat zij eerst een nieuwe schijf sturen en dat ik pas daarna de oude hoef op te sturen.

Tot dusver lijkt het aardig.... een nieuwe voor een oude! :) Je moet echter wel je credit card nummer geven, voor het geval dat hij buiten de garantie valt, zodat zij dan de nieuwe schijf kunnen innen op je card.

Nu begrijpen jullie dat ik altijd erg zuinig o pmijn schijf ben geweest en dat hij nog in de originele pc zit en zo.... :7

Heeft iemand al ervaring met deze service van Maxtor? Hoe moeilijk doen ze?

Verwijderd

Uhh... kan je dit niet gewoon rechtstreeks met de dealer afhandelen? Ik bedoel, als je ''m bij een of ander bedrijf hebt gekocht dan kan je daar toch garantie krijgen?

Of heb ik dat verkeerd? :?