[BC3] Hoe "read only" files brande?

Pagina: 1
Acties:

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heej!

Vraag: Hoe kan ik van een cd read only files kopieere?? :? kan het met clone CD ofzow?? ik hoop et! mzzls! ;)

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:06

spok9

Groen...

Ik wil niet niet moeiijk doen hoor, maar een cd is altijd read only...

ROM: read only memory

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

sorry dubbele post :(

Verwijderd

data op een cd zijn altijd alleen lezen want je kan ze niet veranderen (of moet een cdrw zijn). Je kan ze gewoon met verkenner naar je hd kopieren en als je ze dan niet alleen lezen wil hebben klik je rechts en doe dan eigenschappen en haal je het vinkje voor alleen lezen weg

• Plague
  • Niet online
JUIST!! MAAR!!! als ze dus op je cd op READ ONLY staan KAN je ze NIET kopieeren naar je HD.... ;)

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:53
Op dinsdag 10 april 2001 12:08 schreef Plague het volgende:
JUIST!! MAAR!!! als ze dus op je cd op READ ONLY staan KAN je ze NIET kopieeren naar je HD.... ;)
Dus WEL hoor!

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Hoe kom je daar nou bij......

Tuurlijk zijn die bestanden te kopieren!

Eat right. Stay fit. Die anyway.

Verwijderd

als je kopieert leest ie ze toch :? ROM = READ ONLY MEMORY

Verwijderd

als het bij jouw niet kan heb je gewoon ene bagger pc of zoiets heet een beveiligde cd. Als laatste zo is dan kan je hem inderdaag kopieren met clonecd of iets dergelijks.

• Plague
  • Niet online
ok! dit word toch een welles nietes gevecht, dus: dan kan het bij mij niet, maar kan het dan wel met clone cd??
BTW! dan zegt ie: unable too copy... :(

• Plague
  • Niet online
En is et dan ook normaal (beveiligd dus) als ie 3 mins. doet over 1 procent??

Verwijderd

jij hebt maar een 4 speed zie ik staan dus die duurt zo ie zo al erg lang maar verder hangt het af of je eerst image maakt en daarbij error skipping aan hebt staan of meteen kopieert (dus onthefly).

• Plague
  • Niet online
Ik maak gewoon met me brander een image.... 24*... maar dus niet bij het brande.... dat ondersteunnd hij niet.... :( gewoon met nero brande strax.... over een uur of 10000 :( is er anders nog een ander proggie om dit te doen??

• Plague
  • Niet online
OK! gelukt! en nu een proggie om een image mee te brande? welk proggie en waar te downe??

Verwijderd

Je hebt toch Nero ???

Wat is eigenlijk je probleem ??

• Plague
  • Niet online
Kan je het dan gewoon brande??

Verwijderd

Kom op zeg. Vragen is natuurlijk goed, maar wel effe goed nadenken voordat je post ok?

Trouwens, je hebt een errug :9~:9~ systeem voor iemand die niet kan branden ;)

• Plague
  • Niet online
Ja ok! maar als ik dan die image gesleept heb, brand ie dan de DATA ipv de image?? (dit is dus de eerste keer dat ik eerst een image maak) dus vandaar.... moet ik niet nog een een knop drukken van "burn image" ofzow?? ;)

• Plague
  • Niet online
Ik ben nou eenmaal dom... |:(
:'(
;(
:r
:(

Verwijderd

Nero heeft een bestandsmenu, kies daar Burn Image, zoek je image op, en voila, fikken die handel.

De image branden door slepen gaat niet.
Het is wel mogelijk, maar dan staat het cd-image-bestand op de cd. Is wel eens handig voor gekopieerde cd''s, gewoon het image in een zipfile zetten, dan op cd fikken.
Pagina: 1