[BC3] Audio CD niet leesbaar

Pagina: 1
Acties:

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-05 14:50
kep net even heeeeel relax een paar MP3''s gedownload (met 350 kb/s :)), Nero aangekacheld, 80min Philips Silver Premium in m''n 12 x LiteOn, ff wachten en klaar.
Ik gooi''em in m''n CD speler en hij doet het.

Maar nou doe ik datzelfde cd''tje in mijn (pioneer) autoradio en hij doet niks :(

Waar kan het aan liggen? (aan de 12speed, aan de LiteOn, aan de Silver Premium, aan Nero 5) Ik heb weinig zin om een heel doosje cd''s te verbranden aan trial-and-error.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Aan je Pioneer, komt wel vaker voor, neem daarvoor cdr''s met een zeer donkere ondergrond (donkerblauw b.v.).

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Heb je wel een audio-CD gefikt?

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-04 16:36

nitpicker

uNF

ik heb weleens gehoord dat je ze niet sneller dan 4x moet branden?!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-05 14:50
Op maandag 09 april 2001 16:00 schreef HlpDsK het volgende:
Heb je wel een audio-CD gefikt?
Ja, want in een gewone CD speler doet hij het wel goed.

''Vroeger'' op mijn good ole 3610 had ik met Mitsui CD''s nooit problemen. Maar ja, die hebben ze niet meer bij Funprice.

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

80 minuten cd''s geven graag problemen met autoradio''s. De cd speler in de autoradio is niet stabiel/secuur genoeg om de 80 minuten goed te lezen. 70 minuten moet beter gaan. Ook de temperatuur en de hellingshoek van de radio spelen mee. Als de hoek bijna 90 graden is, zijn de problemen weer een stuk minder dan bij 60 graden bijvoorbeeld. De gevoeligheid voor problemen hangt af van de cd-r en radio. Ik heb een sony autoradio. 80 minuten gaan prima als de auto en het buiten koud is. Bij warmte begint ie over te slaan en later "pakt" ie em niet meer. Met 70 minuten cd''s heb ik nooit problemen. Ik heb overigens een 3610 brander
Pagina: 1