[BC3] CD Brander werkt niet meer op systeem!!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Gister heb ik win2000 vervangen door winme, alleen kreeg ik te horen toen ik deze startte dat er geen cdrom speler waren(De hele secundaire ide deed het gewoon niet) Het is een Lite On 8x4x32x Burn Proof!, Als ik hem loskoppel en de cdromspeler(aopen 36x) aansluit op de primaire ide als slave, dat werkt heb ik wel een cdrom speler beschikbaar. Ik heb een andere brander erin gezet(aopen 12x10x32x) en toen deed alles het gewoon goed, 2 cdromspelers beschikbaar in windows, voorheen deed hij het wel op win2000, dus 36x als master en 8x4x32x slave. Wie kan mij helpen met dit vage probleem????? k ben in :'(....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• skagar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-01 08:48
Hoe ziet de rest van je systeem eruit (vooral mobo)?

Invincibility is in oneself, vulnerability is in the opponent.

• BC3 Victim
AMD K6-2 300 mhz en een Asus P5A Mobo, 64 mb ram, 6,4gb hd

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

winme kent de lite on waarschijlijk niet of je hebt de master en slave niet goed ingesteld

• BC3 Victim
Op een ander systeem, waar windows me ook op draait wordt hij wel herkend. En alles is goed ingesteld bij het andere systeem, dus alles zou moeten werken(8>