[BC3] Einde van Maxtor 46GB nabij?

Pagina: 1
Acties:

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:18
Vanmiddag was ik ff lekker aan het UTen, loopt me computer vast met een BSOD - ''VMM Error in VxD bla bla nogwat''. Dat deed ie anders nooit (echt waar ;)). Dus ik ff rebooten, nog een tijdje verder gespeeld.

Zet ik vanavond m''n computer weer aan (heeft dus een tijdje uit gestaan, ja :)), doet Windows ME meer dan 5 minuten over het opstarten!!! Voorheen deed hij daar altijd maar 30 seconden over... Na eindelijk in Windows te zijn aanbeland is alles echt onwerkbaar traag. Safe Mode gaat iets sneller, maar eveneens veel te langzaam (Explorer opstarten = 2 minuten).

Dus ik denk nou ja, register kapot ofzo? FF Windows opnieuw installeren ;). Gaat ie zoals gewoonlijk eerst ff scandisk draaien. Doet ie op mijn Master Partitie (van 1 GB) zeer lang over het checken van de Directory Structuur. Bij de tweede schijf (2 GB) nog veel langer (de rest van de schijven (>10 GB) heb ik niet eens op gewacht).

Ik heb al zitten stoeien met diverse (test) progjes van de Maxtor site, maar die geven allemaal OK. De schijf maakt verder ook geen rare geluiden ofzo...

Betekent dit alles dat ik een beroep moet doen op de garantie (hij is minder dan een jaar oud)? Of zou dit aan het moederbord kunnen liggen?

Athlon Classic
Asus K7V

specs

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

heb je met je instelling in de bios gespeeld????

had ik een keer meegemaakt had ik cpu cach uitgezet |:(

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:18
He he, in een laatste wanhoopspoging voordat ik al m''n hardware ging checken, had ik m''n BIOS ff opnieuw geflashed... En guess what? Alles heeft weer z''n volledige snelheid :?.

Had dus inderdaad met het BIOS te maken, hoewel ik daar de laatste tijd niet meer aangezeten had (was al helemaal getweaked ;)).

specs