Toon posts:

[BC3] Hd probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe 20 gig maxtor schijf erbij. Het lullige is dat hij het niet tegelijk met mij andere schijf wil werken, maar daar ging het vraagje nu niet over.

Eerst had ik hem namelijk alleen geinstaleerd, dus als enige schijf. Maar nadat ik ze samen ze tegenlijk heb geprobeerd, wil hij alleen ook niet meer opstarten :(

Als ik win2k setup vanaf de cd start zegt ie iets vaags over dat er niet op de hd geschreven kan worden en met windows 98 meld ie dat me schijf gecomprimeerd is :?

Die hd lijkt verder wel goed te werken want ik kan wel kijken wat erop staat.

Heeft iemand misschien nu iets van "moa je hebt dat vast niet goed gedaan" of kan ik maar beter weer opnieuw gaat formateren?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik begrijp je probleem niet zo goed, maar als je niet kan installeren naar je 20 GB dan moet je eens LBA aan zetten. Ik heb namelijk hetzelfde gehad, maar nadat ik LBA aan had gezet kon ik wel installeren (Win 2k & 98). Een programma waarmee je dat kan doen heet bootman. Erg handig! Veel functie''s maar is onder DOS.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
tnx