[BC3] princo cd-r

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heeft iemand ervaring met het cd-r merk princo? klopt het dat de sony dvp-335 dvdspeler die dingen wel afspeelt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Over de dvd playert weet ik niks.

Over de PRINCO''s wel.
Ze zijn geweldig, en na 2 jaar snapt je
cdrom player ze niet goed meer.
Je burner soms nog een beetje, en na 2.5 jaar
kan je ze weg gooien.
Nee ik heb ze niet in de zon laten liggen.
Gewoon in de kast in doosje.

MAW niet doen.
Ik meen dat lidl (aldi alike) vrij goedkope
cd-r''s had. En ik meen dat ik via de ATIP heb
kunne achterhalen dat het TDK''s waren.
Onder voorbehoud !!

• BC3 Victim
Tja die Princo''s zijn inderdaad vaak na een paar jaar gaar, zou ik niet doen. En als je een beetje rondkijkt vind je zo echte merk cdr''s (bijv TDK bij Blokker) van 80 min voor ong 18 a 20 piek bij diverse winkels.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb nooit problemen met Princo gehad, ik burn nu al ruim 3,5 jaar cd''s.

Heb al 1000-en Princo''s gehad, geen probleem :)

Ligt denk ik ook een beetje aan je fikker. Ik gebruik Plex 8x20x SCSI, daarvoor had ik Matsushita CW7502 8x4x SCSI

Verwijderd

Wil je wat goeds kopen koop dan toch gewoon Mitsui, Philps Silver Premium of Sony de rest is allemaal bagger
TDK net als BASF of Arita, troep uit Duitsland. de enige goede cdr-fabrieken zijn te vinden in Japan. Kodak uit ierland is ook nog wel goed maar voor de rest alleen maar troep die over 5 of 10 jaar alleen maar fouten geven bij het uitlezen. :r :r :r

Kijk voor meer info over kwaliteit: http://www.cdmediaworld.com/

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:38

psy

Het probleem is natuurlijk (dat geeft hij ook aan) dat die Sony dvd-speler alléén Princo cdr''s schijnt af te spelen. Anders vroeg hij er m.i. niet naar.

* zit met hetzelfde probleem...

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:50
Wat kost een doosje van die dingen nog dan? Voor fl 15,- weet je het lijkt me.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

als je nu eens that''s write cd''s neemt van opussuplies. Die kan ik je echt aanraden, en zijn toch bijna net zo duur als de princo (bagger merk":'()

Verwijderd

Princo CD-R sucks :( Na 2-3 jaar kon ik enkele CD''s niet meer lezen, niet dat er nog wat belangrijks op stond, maar toch. De beste ervaring heb ik met Philips Premium CDR''s.

• BC3 Victim
oke ik snap nu dat alle andere merken beter zijn. Normaal brand ik altijd that''s write 80 met mijn plextor, maar sommigen beweren dat die princo''s op sony dvd home player draaien. en ik wil graag weten of iemand daar ervaring mee heeft

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
kunnen jullie ook een lijst maken van merken die je moet vermijden wegens dataverlies en merken die er geen last van hebben?

❤️‍🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !

Verwijderd

Wil ik wel doen ja..

Goede ervaringen :

Sony''s
Philips premium
Philips Silver premium
Kodak

-

Slechte ervaringen (dataloss dat soort gein)

Princo
Arita
Mmore
Azona

Kortom, goedkope troep moet je bij uit de buurt blijven.. geef dan 5 piek meer uit en koop fatsoenlijke cd''s.

Verwijderd

Mijn sony DVD S335 speler lust inderdaad alleen maar princo''s cd-r''s en geen enkele andere cd-r dus voor mijn DVD alleen maar princo''s :7

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Op woensdag 11 april 2001 19:26 schreef wussy het volgende:
oke ik snap nu dat alle andere merken beter zijn. Normaal brand ik altijd that''s write 80 met mijn plextor, maar sommigen beweren dat die princo''s op sony dvd home player draaien. en ik wil graag weten of iemand daar ervaring mee heeft
geen that''s schijt:r cd''s kijk hier waarom. ze hebben de neiging om te corroderen.

Pak je rust!

Pagina: 1