De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Over de PRINCO''s wel.
Ze zijn geweldig, en na 2 jaar snapt je
cdrom player ze niet goed meer.
Je burner soms nog een beetje, en na 2.5 jaar
kan je ze weg gooien.
Nee ik heb ze niet in de zon laten liggen.
Gewoon in de kast in doosje.
MAW niet doen.
Ik meen dat lidl (aldi alike) vrij goedkope
cd-r''s had. En ik meen dat ik via de ATIP heb
kunne achterhalen dat het TDK''s waren.
Onder voorbehoud !!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Heb al 1000-en Princo''s gehad, geen probleem
Ligt denk ik ook een beetje aan je fikker. Ik gebruik Plex 8x20x SCSI, daarvoor had ik Matsushita CW7502 8x4x SCSI
Verwijderd
TDK net als BASF of Arita, troep uit Duitsland. de enige goede cdr-fabrieken zijn te vinden in Japan. Kodak uit ierland is ook nog wel goed maar voor de rest alleen maar troep die over 5 of 10 jaar alleen maar fouten geven bij het uitlezen.
Kijk voor meer info over kwaliteit: http://www.cdmediaworld.com/
* zit met hetzelfde probleem...
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Verwijderd
Verwijderd
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
Verwijderd
Goede ervaringen :
Sony''s
Philips premium
Philips Silver premium
Kodak
-
Slechte ervaringen (dataloss dat soort gein)
Princo
Arita
Mmore
Azona
Kortom, goedkope troep moet je bij uit de buurt blijven.. geef dan 5 piek meer uit en koop fatsoenlijke cd''s.
Verwijderd
geen that''s schijt:r cd''s kijk hier waarom. ze hebben de neiging om te corroderen.Op woensdag 11 april 2001 19:26 schreef wussy het volgende:
oke ik snap nu dat alle andere merken beter zijn. Normaal brand ik altijd that''s write 80 met mijn plextor, maar sommigen beweren dat die princo''s op sony dvd home player draaien. en ik wil graag weten of iemand daar ervaring mee heeft
Pak je rust!