[BC3] Liteon 12101B Stop error in W2K

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik krijg in W2K constant blauwe schermen als ik een CD probeer te fikken.

Melding: 0x000000C2 BAD_POOL_CALLER

Ik gebruik EZCD 4.03.

Is een nieuwe comp en het is nog geen ene keer gelukt.

Specs:
Abit KT7A
Athlon 1.2
256Mb SDRAM

Wie weet een oplossing ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik draai Win2K op een AMD K6-II/550+ met 192Mb. Heb laatst ook een Lite-On gekocht. Kreeg ook blauw scherm. Weet alleen niet wat voor code. Maar heb toen de firmware update geladen voor de fikker. Zonder enig probleem fik ik nu CD''s met Nero 5.0.4.4. *D

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
probeer dan ander prog nero is goed.

ik heb ook net delite-on 12101B binnegekregen bij mij was de laatste versie van firmware al geinstalleerd, firmware rev.: LS38 :)

• BC3 Victim
Met dat artikel van Microsoft kan ik niks. Tenzij iemand dat voor mij kan vertalen.

Ik heb de laatste firmware (LS3822) geladen.

Ik kan overigens Nero niet installeren. Krijg de melding "setup is unable to decompress and copy all of the program files needed to proceed with the installation. Error 112".

Heb al eerder Data-Net Burner geprobeerd. Ook hier een blauw scherm.

Nog meer tips ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

UDMA aangezet?

• BC3 Victim
De Device Manager geeft DMA aan. Geen UltraDma. Moet ik dat nog ergens aanzetten ?

Verwijderd

|:(

• BC3 Victim
Al fik problemen zijn weg. Ook is error 112 opgelost (temp directory leegmaken was hier de oplossing).

Ik kan nu prima verder.

Bedankt voor de tips

• BC3 Victim
Heb PIO-mode aangezet ipv DMA. Dat hielp al. Kreeg alleen massa "delay write" errors.
Daarna die vervloekte CD Guide in EZCD uitgezet en het branden verloopt vlekkeloos.

Is dit verklaarbaar(vooral PIO ipv DMA) ?

Verwijderd

nee niet echt meestal bij ouwe bordjes moest je wel eens udma uitzetten.. maar das toen udma 33 er nog maar net was :)

heb je wel de via 4in1''s er op staan? (beetje cliche vraagje maar toch).
Pagina: 1