Feyenoord!
Verwijderd
Verwijderd
Kon ik ook niet zeggen van mijn HP8100i brandertje.
Verwijderd
Maar misschien ben ik verwend met m''n Plextor 40TS
Verwijderd
op een laag pitje gekomen.
Ze hebben beterschap beloofd:+
Uhm, was er laatst niet een topic over een geknalde cd in een ASUS?In mijn ogen zijn goed: De Asus CD-S500 50x en de Sony 52x...
pfwew. en die heb ik dus. nou geeft ie met cdtje kopieren alleen maar buffer underruns aan mn brandertje [12x]. en hij leest heel veel cd''s niet op volle snelheid [geen spin-up geluid] ik hoorde iets dat als de cdrom speler 1 foutje maakt/ontdekt hij de rest van de cd op 4x leestOp zondag 08 april 2001 14:26 schreef Jagermyster het volgende:
Schrapend geluidje zeker??? Mja... A-Open WAS errug goed tot 36x...
Verwijderd
Heel simpel ''ndere K'' oftewel Andere KOpen
Vind het maar een klote ding (het gaat hier om een 48x).
And now the most interresting part of deze grot
Heb in m''n oude pc wel een 24x speed aopen zitten en die kan ik wel
en daarna
zo slecht is dat ding. Daar gaat binnenkort gewoon een toshiba DVD in, lekker snel en stil. Deze voor A-Open
!!
En je hebt gelijk, het is heel hard achteruit gegaan met die dingen.
Ik heb eerst ''n Philips 40x gehad, met ''n A-Open-loopwerk, echt zonde dat ik die heb weggedaan.
Ik doe het leeswerk nu maar via m''n brander, die is een stuk nauwkeuriger, dat ''ie wat minder snel is vind ik niet erg, het oor wil ook wat (en het geduld ook trouwens, die A-Open moest je dezelfde CD 3x voeren en aanmoedigen als ''ie weer es in een pestbui was
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
ben er echt heel tevreden over
Zie ook deze topic [topic=155811]
- This line is intentionally left blank -
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen