❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
Die dingen gieren nog steeds zo. Ik heb de Zeegat 4,3GB in mijn server, ongeloofelijk gieren en kraken. Seagate Barracuda 20GB 7200RPM giert minder, maar kraakt ook lekker...
Ik ben eraan gewend, zelfs in mijn slaap denk ik er nog wel eens aan (en dan ineens blijkt dat ik niet slaap, maar naar mijn server zit te luisteren
)
Ik ben eraan gewend, zelfs in mijn slaap denk ik er nog wel eens aan (en dan ineens blijkt dat ik niet slaap, maar naar mijn server zit te luisteren
Heb hier een U10 (
traaaaaaag ) met zo''n hoes eromheen. Super stil hoor, vind het erger dat het zo''n traag ding is.
de u10 is idd stil, de u8 maakt juist een aardige partij herrie en de u5 (de nieuwste) zit daar ergens tussenin. is niet echt heel stil ofzo nee.
"gat" is niet helemaal juist. Ik vind "poort" beter. Dus "zeepoort"
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
''k heb een st38410a (U8) 8,4GB (Met zo''n badpak) Maakt niet veel draai geluid, en kraakt leuk met lezen/schrijven. Ze zijn alleen zo tering onbetrouwbaar en traag.
Hmm, gisteren net, juist voor de zogenaamde geruisloosheid een Seagate 40GB U5 besteld. Die wilde ik gaan ruilen voor mijn IBM 45GB 7200 geval, die wel een takkeherrie maakt.
Ben benieuwd...ik post morgen als ik umbinnen heb wel ff wat echte vergelijkings conclusies!
Ben benieuwd...ik post morgen als ik umbinnen heb wel ff wat echte vergelijkings conclusies!
wij hebben in onze server ook een Seagate model badpak hangen, iemand enig idee waarom dat erop zit?
ziet er wel koel uit maar verder...
enneh hoezo onbetrouwbaar?, wij hebben hier in huis wel een aantal Seagates de oudste uit 92 ofzo...doen het prima.
ziet er wel koel uit maar verder...
enneh hoezo onbetrouwbaar?, wij hebben hier in huis wel een aantal Seagates de oudste uit 92 ofzo...doen het prima.
WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface
Badpak is volgens mij tegen de herrie...
In die Compaqs EN zitten ze ook met Badpak.
Ik hoop dat die 40GB er ook een heeft
Die gaat namelijk in mijn superstille Compaq EN, met als enige ventilator een voedingsventilator, die ook nog temperatuurgeregeld is! Das pas stil!
In die Compaqs EN zitten ze ook met Badpak.
Ik hoop dat die 40GB er ook een heeft
Die gaat namelijk in mijn superstille Compaq EN, met als enige ventilator een voedingsventilator, die ook nog temperatuurgeregeld is! Das pas stil!
Nou ''k heb een half jaar stage gelopen bij een Compaq Computer Repair center. en 3x raden met wat voor HD''s de meeste problemen waren? Juist Seagate U Series. De Baracuda''s zijn stukken beter.Op maandag 09 april 2001 14:24 schreef Flakkerbei het volgende:
ok dan zal het aan de U series liggen,
waar ik op doelde was Seagate algemeen
wij hebben hier nog oude schijven van 116 MB (jawel) die het nog prima doen
alleen de nieuwe 20 GB heeft zo''n badpak
waar ik op doelde was Seagate algemeen
wij hebben hier nog oude schijven van 116 MB (jawel) die het nog prima doen
alleen de nieuwe 20 GB heeft zo''n badpak
WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface
Alleen de U-Series hebben een Badpak, de Medalist en Barracuda''s niet, en die zijn ook stukken beter.
ik heb ook zo''n badpak 4,3 gig, (is voor als ie naar dat zeegat zwemt
en dat ding is gewoon onbetrouwbaar, traag is ie opzich niet maar hoevaak ik dataverlies heb, das gewoon niet meer normaal
ik flikker mijn zeegat eruit voor een grotere... geen zeegat want ik krijg gewoon nachtmerries van dat gegier, zo van "misschien zijn het wel de koppen die gewoon op de disks liggen en dan..."
een zeegat klinkt gewoon grappig ;)!
een zeegat klinkt gewoon grappig ;)!
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
Pagina: 1