Toon posts:

[BC3] Multiplayer kopie legaal?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het legaal om een kopietje te maken voor LAN-party''s?

Verwijderd

Volgens mij niet als je het origineel bezit.

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik bijv. UT met 2 spelers wil spelen, en ik heb maar 1 origineel, mag ik hem dus 1 keer kopieren

Verwijderd

volgens mij niet :)

Maar ja tis nie of ze daar gaan controleren ofzo, ik durf te wedden dat 90 procent daar geen legale versie bij zich hebben :)

Of je moet natuurlijk het origineel hebben (dan mag je 1 kopie maken)

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

tuurlijk mag je altijd een backup maken van je bestanden is natuurlijk een goed excuus om te zeggen dat je niet je dure cd''s mee wilt nemen, maar geldt volgens mij nog dat je ze niet langer als 24 uur in je bezit mag hebben.(volgens mij):?

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

• ETM

ETM

E=TM²

Op zondag 08 april 2001 12:15 schreef Gangsteroe het volgende:
Dus als ik bijv. UT met 2 spelers wil spelen, en ik heb maar 1 origineel, mag ik hem dus 1 keer kopieren
als backup wel ja maar dan niet om te spelen, maar draai je een goede patch over ut heen heb je cd niet meer nodig , dus ook het probleem niet meer

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik weet genoeg thanx

• ETM

ETM

E=TM²

no thnx

Verwijderd

Je mag een backup kopie maken van een cdrom, maar die mag je niet verkopen/weggeven en je moet het kopietje vernietigen als je het origineel niet meer hebt (waarom zou je dan eigenlijk nog een backup maken als je die niet mag gebruiken als je hem nou net nodig hebt :)). Dus in principe zou het mogen... ware het niet dat je een licentie hebt voor slechts 1 PC, dus officieel mag het niet.

Wat UT betreft: patch 432 of hoger eroverheen pleuren - zit de no-cd patch bij.
Pagina: 1