Toon posts:

[BC3] Maxtor Diamondmax 60 Plus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou de 60 Gig versie van deze schijf gaan kopen, maar een vriend van me heeft 2 van die schijven gekocht en die waren binnen een week beiden kapot! Iemand die deze schijf ook heeft en zijn ervaringen ermee wil posten (bijv, snelheid). Ik twijfel namelijk nog tussen het wachten tot de nieuwe IBM''s goedkoper zijn of dat ik volgende week deze koop ?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Ik heb em, al ehh, paar maandjes, DiamondMax60plus 40GB 7200 RPM en draait PERFECT.

Wel ff acoustic management uitzetten met proggie dan is ie 3x sneller !

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn toch zeker wel meer mensen met zon schijf ?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
waar kan ik dat vinden
acoustic managment???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb er ook 1tje als mp3 opslag schijf. hij doet het nog steeds bij mij. goed schijfje hoor. beter dan mijn barracuda ata II in ieder geval.
als een hd binnen een week crasht vind ik het niet zo erg ik heb liever dat ie binnen een week crasht dan binnen een half jaar ofzo..

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
welke maxtor 40 gb heb je precies??

mijn 46 Gb is namelijk net kapot gegaan, en heb nu ook een 40 Gb, ik heb de:
5T040H4 7200rpm

dit in verband met dat acooustic proggie, dat deed het namelijk niet op die 46 GB.

doet hij het wel op deze disk??

bij mij zijn overigens al 2 maxtor schijven kapot gegaan, maarja, dat is bij die dingen een lot uit de loterij, ze kunne 10 jaar meegaan zonder enig gezeik, of ze zijn binnen een week kapot, dat geld voor elk merk volgens mij (correct me if i''m wrong)
verder zit er nu al 1,5 jaar een in die het perfect doet(maxtor) dus ik hou het gewoon bij de maxtors, lekker rustig en snel!
Pagina: 1